mod-scene.com to nowo
powstały serwis który ma na celu m.in. wspieranie grup pragnących tworzyć
mody do takich gier jak Half-Life, Quake 3 Arena, Starsiege Tribes, Team Fortress
2 i wielu innych.
Serwis z założenia będzie się zajmował wszystkimi nowościami na temat modów,
wprowadzeniem i opisami. Zapowiada się interesująco...
Dziewięć nowych screen'ów z Rewolf/Valve Software's opierającego się na
enginie Half-Life. Coś niesamowitego. Więcej szczegółów możecie znaleźć
tutaj.
Na stronie
Voodoo
Extreme można znaleźć ciekawy wywiad z jednym z założycieli i twórcą
enginów do gier ID. Jednym z dominujących tematów
jest engine trzeciej odsłony Doom'a. Artykuł można znaleźć
tu.
Dzisiaj ukazała się pierwsza odsłona
Western
Quake III Mod. Pierwsza wersja beta jest już dostępna na stronie
WesternQ3.
Można przyjrzeć się z bliższa mapkom, modelom, broniom. Istnieje możliwość
gry z botami z Q3. Miłego wymiatania.
Mod
Animal Arena
przeznaczony do Quake III Arena jest poddawany właśnie początkowym testom,
dostępny jest ciekawy
raport,
Donosy na stronie wyglądają ciekawie. Zerknąć można na nowe
screen'y. Kto wie, może "coś z tego będzie"...
24
nowe screen'y zaprezentowała nam grupa tworząca mod do UT,
Tactical
Ops v 1.45. Screen'y wyglądają bardzo ciekawie i są godne polecenia.
Serwis
Daily Radar
uraczył nas prezentacją
Epic'u,
który pokazywał możliwości zmodyfikowanego silnika UT. Efekt jest
niesamowity. Na stronie dostępne są
screen'y
i opis oraz film. Teraz na bieżąco trzeba będzie śledzić poczynania
Epic'u.
Jeżeli prace nad enginem będą się posuwać cały czas w takim tempie to
efekt będzie niesamowity. Pojawia się jednak pytanie - jakim sprzętem będziemy
musieli dysponować, żeby osiągnąć maksymalną liczbę detali w Unreal 2?
Na stronie
Polycount można znaleść trzy nowe ciekawe modele dwa dla fanów Quake III Arena
przeznaczonych do modu
Political Arena
Al Gore oraz
George W.
Busch i jeden świetny model do Quake 2 -
Hobgoblin.
Oto co powiedział George Broussard na temat DNF:
Ile płyt będzie zajmował DNF ?
GB: Będe stawiał na jedną, ale to jeszcze nie jest pewne. Gra
stoi na 720 Mb teraz, ale jest jeszcze nieco do zrobienia. Będziemy
próbowali na 1 CD.
Jakie typy instalacji możemy oczekiwać, że zobaczymy ?
GB: Przypuszczam, że będzie tylko pełna instalacja.
Czy DNF będzie posiadał klucz na CD tak jak większość
obecnych gier ?
GB: Prawdopodobnie.
Jak będzie z modami? Czy zobaczymy taki tryb instalacji modów
jak w Half-Life?
GB: Zobaczymy później. Czysty Unreal nie posiada modów, ale
wszystkie będą w jednym katalogu, tak jak w Quake. Będziemy
jeszcze nad tym pracować.
Serwis Game - Interviews zamieścił wywiad z Jimem Perkins który pracuje w CEO of WEB Corp. Firma ta zajmuje się produkcją epizodów do Duke Nukem.
GI: Ile będzie epizodów? Czy to zależy od środków jakimi
dysponujecie czy od zainteresowania epizodami?
JP: Przewidujemy zrealizować 10 epizodów do Duke'a w roku 2001-
naszym planem jest kontynuować serię tak długo jak będzie ona
popularna.
GI: Czy będzie w nich jakaś darmowa wersja lub wersja demo
przed wydaniem całości?
JP: Pierwszy epizod jest zawsze darmowy - jeśli ci się spodoba
możesz kupić więcej epizodów...
Dla przypomnienia dodam, że firma ta wyprodukowała już kilka
epizodów do Duke Nukem 3D, które cieszyły się ogromną
popularnością.