f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Archive | Page 547/547

Date:


 « BACK   «  Page: 541 542 543 544 545 546 [547]


  Wednesday · 20 September · 2000   -  [11] topics

Nowy PainKeep Arena For Q3A
09·12·1999 - 20:02 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Najnowsze donosy poinformowały nas że Team Evolve's uraczy nas nową wersją PainKeep Arena for Quake 3 Arena. Oto wypowiedz człowieka z  Team Evolve udzielona  serwisowi Stomped na temat tego moda:

PainKeep Arena is very close to beta stage. All 20 of the maps are at beta stage. The Voting system and the hub are currently being ironed out. Models/Weapons are near completion, the Auto Sentry and Harpoon gun being the last two that still require additional work. All other weapons/items will be further tweaked at beta stage. Additionally, Bot Code is being modified to integrate PainKeepArena weapon usage in order to deliver competitive "artificial" opponents.

Comments | Add



Q2 Polycount - filmowy model
09·12·1999 - 20:02 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Nareszcie coś dla fanów Quake 2. Znana nam już grupa Polycount wypuściła model w kształcie robota. Zapaleni fani drugiej odsłony Quake skądś już go znają, mianowicie pochodzi on z filmu do Quake 2  Circuit. Nosi on nazwę Johnny5 i jest do ściągnięcia stąd.

Comments | Add


Nowa konwersja do DN3D
09·12·1999 - 20:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Pojawiła się nowa konwersja do Duke Nukem 3D zatytułowana FUSION TC . Zostanie ona niedługo dokładnie opisana w naszym serwisie poświęconym tej grze. Znajdziecie w niej między innymi 8 nowych leveli przepełnonyc ogromną ilościa przeciwników którzy będą dość skutecznie utrudniać nam życie..

Comments | Add


Nowa konwersja do DN3D
09·12·1999 - 20:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Pojawiła się nowa konwersja do Duke Nukem 3D zatytułowana FUSION TC . Zostanie ona niedługo dokładnie opisana w naszym serwisie poświęconym tej grze. Znajdziecie w niej między innymi 8 nowych leveli przepełnonyc ogromną ilościa przeciwników którzy będą dość skutecznie utrudniać nam życie..

Comments | Add


Wywiad z Carmack'iem - część druga
09·12·1999 - 20:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Tak to druga część dużego wywiadu przeprowadzonego przez Voodoo Extreme z programistą id Software John'em Carmack'iem. Umieszczamy wycinek wywiadu a zainteresowanych szczegółami zapraszamy do dłuższej lektury.

Voodoo Extremist Chris Rhinehart; Human Head Studios-- From what I've read, Doom3 is intended to have a strong single-player experience. What do you anticipate to be the biggest design hurdles to overcome while creating Doom3, as opposed to designing a title intended primarily for multiplayer?

John Carmack -- We sort of went into Q3 thinking that the multi-player only focus was going to make the game design easier. It turned out that the lack of any good unifying concept left the level designers and artists without a good focal point, and there was more meandering around that we cared for. The hardest thing is deciding what to focus on, because DOOM meant different things to different people. We have decided to make the single player game story experience the primary focus, but many people would argue that DOOM was more about the multi-player.

Comments | Add



Half-Life i nowe mapy
09·12·1999 - 20:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Strona KwakkaSaki's Maps została zaktualizowana o kilka nowych map, które bez wątpienia są prawdziwą gratką dla fanów.

Comments | Add


HL The Becoming - powraca
09·12·1999 - 20:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Strona Half-Life HL The Becoming nie była aktualizowana przez ostatnie kilka miesięcy. Wracają w pełnym i tym samym składzie. Witryna ma zupełnie nowy wygląd i wygląda bardzo ciekawie. Sprawdźcie sami.

Comments | Add


Premiera Coliseum 2
09·12·1999 - 20:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Światek strony godnego uwagi moda do Quake III Arena Coliseum 2 komunikuje że nowa wersja (v1.9) ukaże się w niedzielę 24 września. A oto lista ulepszeń moda:

  • Kilka ulepszeń do gry zespołowej
  • Nowy system głosowania
  • Nowe menu z wbudowaną mini-konsolą


Comments | Add


Human Head's - ciąg dalszy
09·12·1999 - 20:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Serwis Stomped.com uraczył nas jeszcze jedenym wywiadem z twórcą Human Head's. Tym razem rozmówcą jest Paul MacArthur. Treść wywiadu możemy znaleźć tutaj.

Comments | Add


Wywiad z twórcą "Ludzkiej Twarzy"
09·12·1999 - 20:00 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Serwis Hypothermia opublikował wywiad z programistą Human Head Chris'em Rhinehart'em. Rozmowa toczy się głównie o życiu prywatnym programisty i w niewielkim stopniu o grach komputerowych.

Comments | Add


Mapka do Q1 - Temple of Osiris
09·12·1999 - 20:00 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Są dwie wersje tej świetnej mapki stworzonej do klasycznego Quake, screen'y wyglądają zachęcająco. Mapy utrzymane są w klimacie starożytnych świątyni egipskich i sceneria jest dobrze utrzymana. Tekstury i wykonanie jest interesujące. Fajna sprawa dla fanów, resztę szczegółów sprawdźcie sami. Po dokładniejszy opis i download mapki udajcie się tutaj.

Comments | Add




  Tuesday · 19 September · 2000   -  [10] topics

Nowa strona "modowa"
09·12·1999 - 19:02 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
mod-scene.com to nowo powstały serwis który ma na celu m.in. wspieranie grup pragnących tworzyć mody do takich gier jak Half-Life, Quake 3 Arena, Starsiege Tribes, Team Fortress 2 i wielu innych.
Serwis z założenia będzie się zajmował wszystkimi nowościami na temat modów, wprowadzeniem i opisami. Zapowiada się interesująco...

Comments | Add


Half-Life: Gunman Shots
09·12·1999 - 19:02 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Dziewięć nowych screen'ów z Rewolf/Valve Software's opierającego się na enginie Half-Life. Coś niesamowitego. Więcej szczegółów możecie znaleźć tutaj.

Comments | Add


Wywiad z Carmack'iem
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Na stronie Voodoo Extreme można znaleźć ciekawy wywiad z jednym z założycieli i twórcą enginów do gier ID. Jednym z dominujących tematów jest engine trzeciej odsłony Doom'a. Artykuł można znaleźć tu.

Comments | Add


Quake III na Dzikim Zachodzie
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Dzisiaj ukazała się pierwsza odsłona  Western Quake III Mod. Pierwsza wersja beta jest już dostępna na stronie WesternQ3. Można przyjrzeć się z bliższa mapkom, modelom, broniom. Istnieje możliwość gry z botami z Q3. Miłego wymiatania.

Comments | Add


Zwierzęta w Q3?
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Mod Animal Arena przeznaczony do Quake III Arena jest poddawany właśnie początkowym testom, dostępny jest ciekawy raport, Donosy na stronie  wyglądają  ciekawie. Zerknąć można na nowe screen'y. Kto wie, może "coś z tego będzie"...

Comments | Add


UT - Tactical Ops, nowe screen'y
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
24 nowe screen'y zaprezentowała nam grupa tworząca mod do UT, Tactical Ops v 1.45. Screen'y wyglądają bardzo ciekawie i są godne polecenia.

Comments | Add


Modyfikacja silnika UT
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Serwis Daily Radar uraczył nas prezentacją Epic'u, który pokazywał możliwości zmodyfikowanego silnika UT. Efekt jest niesamowity. Na stronie dostępne są screen'y i opis oraz film. Teraz na bieżąco trzeba będzie śledzić poczynania Epic'u. Jeżeli prace nad enginem będą się posuwać cały czas w takim tempie to efekt będzie niesamowity. Pojawia się jednak pytanie - jakim sprzętem będziemy musieli dysponować, żeby osiągnąć maksymalną liczbę detali w Unreal 2?

Comments | Add


Potlityczne modele
09·12·1999 - 19:01 - [FPP]Black - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Na stronie Polycount można znaleść trzy nowe ciekawe modele dwa dla fanów Quake III Arena przeznaczonych do modu Political Arena Al Gore oraz George W. Busch i jeden świetny model do Quake 2 - Hobgoblin.

Comments | Add


George Broussard o Duke Nukem Forever
09·12·1999 - 19:00 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Oto co powiedział George Broussard na temat DNF:
Ile płyt będzie zajmował DNF ?

GB: Będe stawiał na jedną, ale to jeszcze nie jest pewne. Gra stoi na 720 Mb teraz, ale jest jeszcze nieco do zrobienia. Będziemy próbowali na 1 CD.

Jakie typy instalacji możemy oczekiwać, że zobaczymy ?

GB: Przypuszczam, że będzie tylko pełna instalacja.

Czy DNF będzie posiadał klucz na CD tak jak większość obecnych gier ?

GB: Prawdopodobnie.

Jak będzie z modami? Czy zobaczymy taki tryb instalacji modów jak w Half-Life?

GB: Zobaczymy później. Czysty Unreal nie posiada modów, ale wszystkie będą w jednym katalogu, tak jak w Quake. Będziemy jeszcze nad tym pracować.


Comments | Add


Wywiad o Episodic Duke
09·12·1999 - 19:00 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Serwis Game - Interviews zamieścił wywiad z Jimem Perkins który pracuje w CEO of WEB Corp. Firma ta zajmuje się produkcją epizodów do Duke Nukem.
GI: Ile będzie epizodów? Czy to zależy od środków jakimi dysponujecie czy od zainteresowania epizodami?

JP: Przewidujemy zrealizować 10 epizodów do Duke'a w roku 2001- naszym planem jest kontynuować serię tak długo jak będzie ona popularna.

GI: Czy będzie w nich jakaś darmowa wersja lub wersja demo przed wydaniem całości?

JP: Pierwszy epizod jest zawsze darmowy - jeśli ci się spodoba możesz kupić więcej epizodów...
Dla przypomnienia dodam, że firma ta wyprodukowała już kilka epizodów do Duke Nukem 3D, które cieszyły się ogromną popularnością.

Comments | Add




  Thursday · 1 January · 1970   -  [6] topics


01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze



01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze



01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze



01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze



01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze



01·01·1970 - 00:59 - - - Dodaj / przejrzyj komentarze






 « BACK   «  Page: 541 542 543 544 545 546 [547]


Date:



 :PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Thursday · 9 December · 2021
Page generated in 0.356355 sec.