f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Poradniki | Tribes 2 - pojazdy

Poradniki

Tribes 2 - pojazdy

Pojazdy w Tribes 2; ich dane, wady i zalety


Shrike Turbograv
Klasa: Myśliwiec
Załoga: 1 osoba
Uzbrojenie: 2x działko laserowe
Pancerz: lekki
Pojazd dobrze spisuje się w:
Ofensywie:
Niszczenie systemu obrony przeciwnika i sensorów, eksterminacja wrogów, niszczenie pojazdów, przejmowanie flagi.
Dyfensywie:
Obrona systemu dyfensywnego Twojej bazy, niszczenie pojazdów przeciwnika takich jak bombowce, zabijanie wrogich żołnierzy.
Zalety: Bardzo duża szybkość i wiążąca się z tym mobilność, zwrotność, szybkość ognia.
Wady: Duża wrażliwość na strzały, najgroźniejsze dla Shrike'a są rakiety samonaprowadzające się.
UNDER CONSTRUCTION -- NIE RUSZAĆ!






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Yazoo
Aktualizacja: 08·12·2000 - 04:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 16 Września · 2021
Strona wygenerowana w 0.209903 sek.