f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | [FPP]Yazoo | Najlepsza gra FPP wszechczasów

moze...
09·12·2000 - 11:01 - yeen - Edytuj
zgadzam sie co do 3 miejsca ale moim zdaniem to doom powinien zajac pierwsze miejsce...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moje 2 grosze :)
09·12·2000 - 16:02 - $p!n#z@ - Edytuj
Zgadzam się z trójką Quake ,Doom ,Half-Life z tym że HL powienien być na pierwszym . Dlaczego tak sądze ???? HL ma najbardziej plastyczy silnik jaki stworzono dotychczas w FPP (plastyczny nie znaczy że najbardziej zawansowany graficznie) - która z gier może się poszczycić większą ilością map ,modów i innych dodatków ???Która z gier ma większą rzeszę fanów i liczbę serwerów ???Dokładając do tego niesamowity tryp dla pojedyńczego gracza i fakt że gra ma już 3 lata to HL według mnie zasługuje na miano gry FPP wszechczasów .

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hl dziala na...
09·12·2000 - 18:01 - [FPP]Yazoo - Edytuj
pisales ze engine jest najbardziej plastyczny - co do tego nie ma najmniejszcych watpliwosci. tyle, ze to engine quake 2!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hmmm ....
09·12·2000 - 18:01 - $p!n#z@ - Edytuj
.... i tak i nie tzn. trzon silnika to stary dobry q2 ale co powiesz o modelach animowanych szkieletowo ,zaawansowanym AI i rozbudowanych scryptach - czy było to w Q2 ??? Poza tym właśnie maxmalne doszlifowanie silnika Q2 spowodowało plastyczność engin'u który dzisiaj przeważnie nazywany jest HL

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


^)^
10·12·2000 - 01:01 - MisYu - Edytuj
Quake moze sie poszczycic wieksza iloscia modow, map, a dawniej- serwerow, graczy i turniei. Radze zainteresowac sie tematem editingu w Q1 i dopiero wtedy tak kategoryczne stwierdzenia o wyzszosci HL-editing publikowac.

A tak swoja droga, Quake chocby dlatego ma wiecej stuffu od HL, bo jest o 2 lata starszy, a na czas nie ma bata.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
10·12·2000 - 03:00 - $p!n#z@ - Edytuj
.... i vice versa Dwa lata owszem to dużo ale w między czasie był jeszcze hexen 2 i Q2 - scena się podzieliła. Poza tym ile się robiło stuffu przez ostatnie dwa lata do obu tych gier ??? Statystyka wypadła by miażdząco dla q1. Pamiętam jakiś rok temu na jednej stronie zajmującej się recenzowaniem modów do HL zobaczyłem info że mają już na liście 100 moda (a ciągle słyszę o nowych). Podejrzewam że mapy do HL można liczyć w tysiącach (miałem gdzieś spis około 800 najbardziej znanych do samego DM) .Faktycznie kiedyś do Q1 robiło się dużo , myślę jednak że HL już dawno go przeszedł - taka mała spekulacja oparta kilkuletnimi obserwacjami

ps. co do publikacji - to chyba za dużo powiedziane ... to tylko wyrażenie własnej (subiektywnej) opinii ....

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hueh
10·12·2000 - 03:01 - MisYu - Edytuj
Niepotrzebnie sie zaczalem ekscytowac tym, iz ktos HLfiles nad Q1files stawia- badz co badz, sam zebralem do Q1 okolo tysiaca plikow z mapkami (a to nie wszystko, oczywiscie, nie mam mozliwosci sciagania calego netu ;P), jednak z tego ladne mapki to jakies 5%- wiec naprawde nie wiem, czym tu sie podniecac, ze HL ma takiego crapu wiecej- wiecej smieci, zrobionych przez gosci, ktorzy

a) o mapperstwie bladego pojecia
b) wlaczylem edytor, o, jakie fajne
c) mam 13 lat i bede miazdzyl

Fakt faktem, ilosc to nie jest jakosc, o czym juz sie rozni ludzie przekonali, rozne rzeczy otwierajac lub publikujac.

Pozdrawiam.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hmmmm.....2 :)
10·12·2000 - 03:01 - $p!n#z@ - Edytuj
hmm ... dlaczego zakładasz że stawiam wyżej HLstuff nad Q1stuff. Potrafię docenic dobrą robotę niezależnie od engin'u na którym została wykonana.Co do jakości to masz rację , dużo jest niedoróbek (szcególnie takich które świadczą o wybitnej nieznajomości podstawowych zasad rządzących silnikiem gry ) ale to chyba naturalne.Z posród całej rzeszy mapperów zawsze krystalizuje się jakaś czołówka której prace znacznie przewyższają poziomem stuff przeciętnego zjadacza chleba.
To co jest niesamowite na scenie HLediting to niespotykana dotąd eksplozja twórczości.(na jeden konkurs w ciągu dwóch tygodni napłyneło ponad 100 map wcześniej nie publikowanych - czy to nie robi wrażenia) I nie chodzi mi tu że im więcej chłamu tym wyższa ranga danej gry - raczej o zainteresowanie tych ludzi którzy wcześniej tylko grali a w końcu chwycili za edytor i zaczeli sami coś tworzyć - lepiej lub gorzej ale to oni właśnie nie pozwalają umrzeć grze .
Jeszcze jeden fenomen to to że hl nie tylko zdeklasował konkurencję "równoleglą" - myślę tu o grach na enginie Q2 (sin ,heretic2,kingpin,sof) czy Lightech (shogo,blood2) ale oparł sie również znacznie bardziej zaawansowanemu technicznie Q3. Zwykle w historii po pojawieniu się nowej bardziej zaawansowanej gry - stare traciły znacznie na popularności czy to nie dziwne ???
Może się wydawać że jestem wielkim fanem HL - prawda ale raczej połowiczna. Do tej pory za najlepszą grę w singlu uważam Q2 (żadnej innej grze nie udało się wprowadzić mnie w taki nastrój i zawsze siadając do to nowej gry podświadomie oczekuję na kontynuację Q2

ps. co to twórczości 13 latków to przez 5 lat zbierają takie doświadzczenie że stają się siłą napędową producentów gier na świecie (szkoda że nie u nas

pozdrówka ,
$p!n#z@

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moje 3 FPP wszechczasow...
09·12·2000 - 11:02 - DEiMOss - Edytuj
Od razu mowie, ze nie mozna ot tak sobie wybrac trzech FPP, ktore niby sa najlepsze.
Kazda wniosla waznego cos do gatunku i zadnej nie mozna wyrozniac. Ale jesli juz, to...

3 - Unreal
2 - Quake
1 - Half-Life

Bez tlumaczenia za co i dlaczego... moze kiedys...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


D-E-U-S E-X OnLY
10·12·2000 - 04:01 - FreEman - Edytuj
DEUS EX !!!! LUDZIE ZAGRAJCIE W TO CUDO , A GWARANTUJE ZE BEDZIECIE GOTOWI SIE ZA NIE ZABIC !!!!!!!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


a no
02·11·2001 - 04:02 - cB|TooT alias rozowy prosiaczek - Edytuj
no ja zagralem i omal sie nie zabilem... crap!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 4 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.215494 sek.