|
« BACK
«
Page: 521 522 523 524 525 526 527 528 529 [530]
»
NEXT »
| | Friday · 10 November · 2000 - [13] topics |
|
Humanhead na czele z głównym 'maporobem' Davem Halstedem wypuścili info na temat edytora do map: RuneEd [nazwa wzięta z edytora do gry Unreal - UnrealEd]. Text jest w pewnym sensie dokumentacją/faq"iem do edytora, więc wszystkich desingerów leveli & fanów tej 'fantastycznej TPP' zapraszam do lektury.
[ RuneGame ]
[ ARTYKUŁ ]
[ HumanHead ]
Hostowany przez Stomped, znany i lubiany serwis Z-Axis zamieścił na swoich stronach kolejny wywiad. Tym razem z "Russellm'em", jednym z członków grupy pracującej nad popularnym modem Q3Fortress dla Quake III Arena. Zapraszam do lektury...
Na VoodooExtreme pojawił się Q&A (coś w rodzaju wywiadu), z Jason'em Hall'em z Monolith. Rozmawiano o coraz bardziej popularnym silniku LithTech. Hall tłumaczył dlaczego jest on bardziej wydajny od silnika np. Unreal'a.
Nowa wersja (1.1.1) modu RTS Quake dla Quake III Arena pojawiła się na oficjalnej stronie RTS Quake. Jak to zwykle bywa nowa wersja poprawia kilka bug'ów... W moich oczach, połączenie gatunku RTS z grą FPP nie wróży na przyszłość, tak czy inaczej warto sprawdzić ten "eksperyment". :)
Stomped. tym razem zamieścił zapowiedź gry No One Lives Forever ze stajni Monolith i Fox Interactive. Czy NOLF okaże się grą roku? Zobacz jak uważają ludzie ze Stomped. Recenzję znajdziecie tutaj.
Serwis Stomped kontynuując swoją serię wywiadów z grupą pracującą nad "UT Assault Bonus Pack" zamieścił dziś nowy wywiad, tym razem z Phil'em "Willhaven" Cole'em. Stworzył on mapę AS_Asthenospherem która znajduję się w Bonus Pack'u. Wywiad znajdziecie tutaj.
Serwis Deus Ex Ed zamieścił na swoich stronach wywiad ze Scott'em Martin'em z Ion Storm, rozmawiano o "editing'u" czy możliwości tworzenia nowych map, modeli itp. w grze. Martin zdradza również, że niebawem pojawi się nowy patch do Deus Ex'a.
Na oficjalnej stronie modu Unreal Fortress dla Unreal Tournament pojawiła się wzmianka, że pojawi się on na dniach.
Tym czasem w sieci pojawiają się zapowiedzi modu. Znajdziecie je m.in. na:
Zaś na stronie Unrealism pojawiły się 42 nowe screen'y z modu prezentujące każdą mapę, która pojawi się w wersji końcowej oraz bronie, które znajdą się w Unreal Fortress.
01·11·1999 - 10:00 - - -
Na ParkLan mają mały interesujący wywiad z słąwnym quakow'ym maperem ztn. Nie jest duży ale zawiera kilka ciekawych rzeczy, m.in. jak ztn sprawdza narzędzia zanim zdąrzą inni i co potem z nimi robi.
| |
| | Thursday · 9 November · 2000 - [16] topics |
|
Serwis Gamespot UK zamieścił na swoich stronach cztery nowe screenshot'y z Red Faction, nadchodzącego "first person shooter'a" prosto od Volition i THQ. Gra zostanie wydana na PC i Sony Playstation 2.
No, to się nazywa publikacja screenów. Serwis Gamesdomain 'wrzucił' na swoją strone 'pół kopy' nowych screenshotów z gry Gunman Chronicles firmy Rewolf Software.
Z obrazków [wszystkie z trzeciego levelu] widać znaczny postęp w pracach nad grą, zapewne dlatego oficjalna premiera gry planowana jest na grudzień tego roku...
[ Gamesdomain ]
[ SCREENY ]
[ Rewolf Software ]
* na jutro Gamedomain zapowiada kolejną serię nowych pic"sów, tym razem z czwartego poziomu.
Ostatnio wiele się dzieje w serwisie Z-Axis, prawie codziennie pojawia się tam opis mapy do Q3 lub jakiś wywiad. Tym razem również mamy do czynienia z wywiadem, w tym przypadku z "Fluffy_gIMP'em", jednym z członków grupy pracujacej nad popularnym modem Q3Fortress dla Quake III Arena.
Na stronie Unreal Technology pojawił się specjalny driver Direct3D, poprawiający problemy z grafiką w HUD'zie i menu'sach w Unreal Tournament dla użtkowników kart TNT i TNT2, którzy ściągnęli najnowszy patch do UT (436).
Serwis 3D Action Planet zamieścił wywiad z Paul'em Wirth'em z Timeline Computer Entertainment.
Wirth jest producentem nadchodzącego "shooter'a" Timeline, bazowanego na noweli Michael'a Crichton'a o tej samej nazwie.
Nowa wersja WickedGL (specjalna wersja sterowników OpenGL stworzona dla lepszej wydajności kart 3dfx Voodoo) ujrzała światło dzienne na oficjalnej stronie WickedGL.
Nowa wersja posiada wspomaganie dla takich gier jak 4x4 Evolution i Rune, poprawia również kilka innych "buraków" w innych obsługiwanych przez siebie grach.
Ludzie z The Twin Galaxies Electronic Gamers League uruchomili rejestracje do swego turnieju Quake III Arena (online). Oferują 2,000 dolców "do podziału" dla graczy, którzy zajmą pierwsze sześć miejsc.
Turniej startuje 22 listopada, czyli niebawem. Organizatorzy planują zorganizować jeszcze pięć innych turniejów, w takie gry jak Rune, Counter-Strike, MechWarrior 4, Delta Force: Land Warrior, i wiele więcej...
Kolejny opis mapy do Quake III Arena pojawił się na Z-axis, tym razem mamy do czynienia z mapą zatytuowaną "Smo's Tower".
Opisu szukajcie tutaj... :)
Firma Epic Games wypuściła patcha 436 do gry Unreal Tournament. Poprawia on problemy z obsługą joysticków, a także sporą liczbę bugów z zawieszaniem się gry i serwerów w trybie multiplayer oraz zwiększa stabilność edytora poziomów. Serwery w wersji 436 nie wpuszczają graczy, którzy mają niższą wersję gry niż 432. Patch zajmuje 7.4MB, a ściągnąć go można stąd.
Kłopoty z serwerami Blizzardu są poważne. Zostały one zaatakowane przez hackerów. Firma poinformowała, że jest w trakcie naprawiania szkód i że zawiadomiła FBI.
Jeżeli ktoś ma informacje dotyczące tej sprawy może wysłać e-maila pod ten adres [email protected]:).
Firma Microsoft robi wszystko, aby konsola Xbox stała się sukcesem. Doszło właśnie do porozumienia z firmą Epic Games, którego wynikiem jest skonwertowanie engine"u Unreal, tak aby działał na Xboxie. Prace nad jego pierwszą wersją zostały już zakończone.
01·11·1999 - 09:00 - - -
Wiem, że wybory w USA was nie interesuja ale na amerykańskich serwerach mocno się tym pasjonują. Najlepszy tekst jest ten, że jak wygra Gore - to Lieberman (jego viceprezydent) spróbuje zablokowac granie w gry typu quake :))) Cóż biedni amerykanie ;)))
| |
| | Wednesday · 8 November · 2000 - [18] topics |
|
Na tej stronie znajdziecie plik txt z listą tekstur (przydadzą się one dla tych, którzy próbują robić mapki do Q3) Znajdziecie tam między innymi tekstury takie jak: Potential Texture & Architecture Sites, Skies, Shader.
Ano, tak... Randy Pitchford z Gearbox Software potwierdził, że możliwość zagrania 'ochroniarzem', będzie [jak na razie] jedynie na konsole Dreamcast.
Po wcieleniu się w Gordona Freemana, Adriana Sheparda przyszedł czas na barneya [dokładne imię bohatera poznamy przed premierą], który będzie musiał 'posprzątać po niegzecnym Gordoniku'. Fani HL, zapytają zapewne czy jest szansa wyjścia Blue Shift na PieCa... odpowiem krótko: jest, ale dopiero gdy wersja na Dreamcast spodoba się graczom.
Kilka innych ciekawych odpowiedzi szefa Gearbox Software możecie przeczytać na Domain of Games.
[ Domain of Games ]
[ WYWIAD ]
[ GearBox Software ]
Serwis Computer Games Online zamieścił na swoich stronach zapowiedź gry Venom [ nie mylić z graczem ;) ], nadchodzącego "first person shooter'a" prosto z Rosyjskiej ekipy GSC.
Czyżby nasi sąsiedzi zza wschodniej granicy mieli zamiar stworzyć hit na skalę światową? Czas pokaże...
Polacy z Mortyrem też próbowali, ale chyba im nie wyszło... :)
Kilka(naście) news'ów niżej pisałem o artykule serwisu GameSpy o modach do Deus Ex'a. Tym razem GameSpy opublikował nowy artykuł -
"Siedem nadchodzących modów dla Half-Life'a". Znajdziecie w nim m.in. takie smakołyki jak zapowiedź Desert Crisis, Wanted! czy The Opera. Zapraszam do lektury.
Stomped opublikował dziś wywiad ze Stefan Daniel "Eavy" Schwarz'em, głównym programistą i organizatorem prac w ekipie pracującej nad
"Assault Bonus Pack" (dodatkiem do trybu Assault) dla Unreal Tournament. Całość do wglądu tutaj. :)
Serwis Z-axis zamieścił na swoich stronach kolejny opis/recenzję mapy do Quake III Arena.
Tym razem jest to mapa prosto z modu Weapons Factory Arena, a nosi nazwę "Element". Zapraszam po więcej informacji.
Sony przedstawiła oficjalne wyniki finansowe od premiery Playstation2.
Konsola przyniosła firmie 250 milionów dolców dochodu!!!
Firma Microsoft zabezpieczyła już sobie drugiego producenta dysków twardych, firmę Seagate. Wraz z Western Digital będzie ona produkować dyski do nadchodzącej superkonsoli, Xbox. Powód podpisania umowy z dwoma producentami jest prosty: Microsoft chce sie zabezpieczyć w razie, gdyby jeden z producentów nie "wyrobił" się produkcją.
01·11·1999 - 08:00 - - -
Dzisiaj na
polycount znajdziecie stos opisanych skór dla Quake II i Quake III. Skóry dla Q2 są przeważnie na nowe modele, zas skóry dla Q3A są przeważnie na standartowe modele. Tak czy siak macie duży wybór.
01·11·1999 - 08:00 - - -
Lanparty.com opublikowało wywiad z członkiem iD Paul'em Jaquays. Dziewięć pytań dotyczy kariery Paula w businessie growym, daje nam troche info o nadchodzacej Quake 3 Team Arena i kilka tipsow na temat budowania leveli.
Karnage z serwisu Total-Reload zrobił wywiad z twórcami modyfikacji opartej na znanym komiksie, bajce i [od niedawna] filmie X-men - HL: X-MOD. Oprócz textu w zapowiedziowywiadzie znajduje się sporo nie publikowanych na stronie domowej screenów.
[ Total-Reload ]
[ WYWIAD ]
[ HL: X-MOD ]
3dfx wypuścił najnowsze stery do kart VooDoo3 2000 i 3000. Jeśli posiadasz VD3 i nie chodzi Ci np. F.A.K.K2 to zaleca się ściągnięcie i zainstalowanie tychże driverów - podobno dużo pomagają.
[ Windows 9x i ME ]
[ 3dfx ]
[ Windows 2000 ]
Machinima.com opublikowała wyczerpujący artykuł opisujący jeden z najnowszych silników: LithTech 3D. O tym jak dobry jest LT możemy się przekonać grając m.in. w Shogo MAD, KISS czy choćby zapowiadany No One Lives Forever.
[ machinima.com ]
[ ARTYKUŁ ]
[ lithtech.com ]
Łatka jeszcze nie wyszła, ale już krążą wieści o poprawkach... Niestety brak czasu nie pozwolił mi przetłumaczyć tej dość długiej listy fixów:
| |
« BACK
«
Page: 521 522 523 524 525 526 527 528 529 [530]
»
NEXT »
:PRINT
|
|