f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Wywiad z Paul'em Jaquays'em

Wywiad z Paul'em Jaquays'em
01·11·1999 - 07:01 - [FPP]MajeS - - Dodaj / przejrzyj komentarze
W serwisie ParkLAN pojawił się nowy wywiad, tym razem z projektantem map Paul'em Jaquays'em z id Software . Rozmawiano o pracach nad Quake III: Team Arena, nadchodzącym "mission pack'iem" dla Quake III Arena. Oto część wywiadu:
PL: Czy w nowym Q3TA znajdziemy wiele innowacji, których nie mieliśmy okazji podziwiać w Q3A ?

Jaquays: Totalnej zmianie uległ interfejs użytkownika, dodaliśmy również kilka świetnych menu pojawiających się w trakcie gry. Pojawiło się również wiele zmian w edytorze map i kompilatorze. Dodaliśmy kilka nowych "shader functions" i poprawiliśmy kilka innych - wszystko to specjalnie dla obsługi wielkich map. W trakcie gry klanowej pojawi się możliwość zobaczenia logo drużyn. Pojawiły się również nowe tekstury, stworzone przez Kenneth'a Scott'a i Kevin'a Cloud'a.


Comments | Add






 + ADD NEW SUBJECT 





 « GO BACK  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Friday · 3 Mai · 2024
Page generated in 0.208764 sec.