f·p·p · n·e·w·s
http://news.fpp.pl


Zapowiedzi

Half-Life 2: Aftermath

Po wydaniu Half-Life 2 firma Valve bardzo mocno i dokładnie dementowała plotki jakoby to miała teraz stworzyć jakiś dodatek, odpowiadali raczej, iż skupią się na kolejnej dużej części gry. Gracze byli trochę urażeni bowiem czekać kolejne parę ładnych lat na kultową grę to sporo. Jednak gamerzy spragnieni byli powrotu do City 17 i wcielenia się w sławnego Gordona Freemana. Dzięki temu już za niedługo zasiądziemy do komputera by odpalić najnowszą część - Half-Life 2:Aftermath.



Fabuła Aftermath kontynuuje przygodę Gordona po wydarzeniach pokazanych w grze. Potężna cytadela została zniszczona, lecz jej zrujnowany wizerunek złowieszczo chyli się ku City 17. Bohater zdaje sobie sprawę, że jeśli wieża upadnie to zniszczy całe miasto oraz przyległe tereny. Jako, że jest bohaterem bardzo zaradnym postanawia do tego nie dopuścić. We wszystko zostanie zamieszana koleżanka Alyx ze swoim Dog'iem. Developerzy Valve chcą jak najbardziej wprowadzić Alyx do gry, między innymi słyszeliśmy my plotki o tym jakoby to koleżanka Gordona była główną postacią dodatku, ale plotka ta została szybko zdementowana. Niestety nie wiadomo czy pomoc Alyx ze swym kompanem okaże się większe niż w Half-Life 2, gdzie ograniczała się zwykle do statysty. Producenci wypuścili pewnien bardzo ciekawy news, który to zawierał takie zdanie: "Gracz odniesie wrażenie połączenia i zżycia z Alyx". Krótko mówiąc zapowiada się malutki romans =P Oby tylko nie stało się tak, iż któryś mądry programista stworzy wtedy coś podobnego do filmiku, który zaszokował opinią publiczną(Czyt. GTA: San Andreas). Wracając jednak do wcześniej zaczętej fabuły w City 17 zobaczymy wiele nieznanych nam poprzednio miejsc. W Half-Life 2 dookoła City 17 roztaczał się potężny mur, który całkowicie ograniczał wejście jakichkolwiek stworów do miasta numer 17. Niestety Gordon lekko popsuł tą zaporę i z pustkowia do City 17 zaczęły wchodzić lwy piaskowe, stalkery oraz wiele innych stworzeń. Mamy posiadać dość spory arsenał broni do wykorzystania, choć na razie Valve milczy w tej kwestii, więc i my jej nie będziemy poruszać.



Engine graficzny, który został użyty w Half-Life 2 był jednym z najnowocześniejszych w branży, żeby go jeszcze ulepszyć twórcy gry stworzyli High Dynamic Range, czyli dynamiczne oświetlenie, które gdzieniegdzie poprawi grafikę, a na pewno samo oświetlenie. Aftermath zostanie również wydany w wersji pudełkowej, o co były obawy podczas sporu z Vivendi Universional.

Aftermath zapowiadany na jesień tego roku może trafić w nasze ręce troche później, przecież Valve zawsze przekłada premiery gier, ale nie wychodzi im to na złe. Miejmy nadzieję, że dodatek spełni nasze oczekiwania, bo przecież jest to następca najlepszej gry roku 2004. Także do zobaczenia przy czytaniu recenzji tej gry!

--------------------------------------
Aktualizacja: 09·12·2004 - 05:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-03-29, 07:20, z 172.71.222.159 (172.71.222.159)
Strona dostępna online pod adresem: http://news.fpp.pl/?pl:pages:show:1067:::

DRUKUJ | Powrót