| | Sobota · 23 Września · 2000 - [18] tematów |
|
Tryb Assault nie będzie dostępny w Dreamcast'owej wersji Unreal Tournament. Spowodowane jest to rozmiarami map, których nie udźwignie ta konsola. Więcej szczegółów tutaj.
Okazuje się, że kod patcha Q3A PR 1.25 nie pozwala na uruchomienie wszystkich modów. Dlatego jeśli chcecie nadal w nie grać, musicie wstrzymać sie z patchowaniem Q3 do czasu przekazania przez ID Software najnowszego kodu twórcom modów, aby mogli je zmodyfikować.
Dla wszystkich, którzy mają kłopoty z dostępem do serwera , zamieszczam oficjalny komunikat Telekomunikacji Polskiej S.A.:
W związku z problemami z glównym routerem do internetu do dnia 25.09.2000 (poniedziałku) mogą wystąpić przejściowe problemy polegające na spowolnieniu transmisji. Za utrudnienia przepraszamy.
Myślę, że komentarz jest zbędny. Taki jest świat...
A w refleksyjnym na stroju napisałem fraszkę. Oto ona:
Na dostawców net'u
Tak to jest, gdy działa grupa
Jeden dobry, drugi d*.*
Skoro już tyle napisałem na temat miejsca akcji filmu to powiem jeszcze troche o postaciach, które tam występują.
Po kolei opiszę każdą z nich.Więc na pierwszy ogień idzie Crash, a dodklaniej Private Heather ‘Crash’ Wilson.
Ma 19 lat i jest początkującym żołnierzem zaraz po akademii przydzielonym do korpusu poszukiwawczo-ratunkowego,
zanim trazfił do Bastylii. Jest dość dobrze wyszkolonym żołnierzem i niezłym strategiem, ale brak mu doświadczenia.
Bywa naiwny. Drugą osobą jest Doom(Airman Johnny ‘Doom’ Blasko). Ten dwudziestoletni pilot "lata żeby życ i żyje żeby latać". Jego wspaniałe umiejętności prowadzą go coraz wyżej. W końcu dostaje sie do Bastylii(Służy tam już rok).
Jako człowiek jest bardzo zimny i zamknięty w sobie. Znany jest ze "spalania kawałów"
Trzeci bohater to Grunt - Corporal Nathan ‘Grunt’ Johnson. Właściwie to typ osiłka. Lubi walczyć, a jego ulubiona broń
to railgun. Mało skomplikowana osobowość :). Jest szefem ochrony w Bastylii.
Dowódcą tego całęgo miejsca jest Ranger - First Lieutenant John ‘Ranger’ Graham.
Pracuje tutaj od 4 miesięcy. Wczesniej był szefem Crasha w sekcjo poszukiwawczo-ratunkowej. Jest expertem w tej dziedzinie. Woli aktywnie spełniać swój obowiązek a nie siedzięć ciągle przy biurku.
Ranger jest typem samotnego wojownika. Wszyskto robi po swojemu.
Poprzednim dowódzcą Bastylii był Sarge(Master Sergeant Wayne ‘Sarge’ Ironside).
Teraz jako weteran szkoli młodszych żołnierzy. Sarge jest mistrzem każdego typu walki, a jego osiągnięcia
są naprawde legendarne.
Na stronie Polycount co rusz pojawiają się
nowe modle do różnych fpp. Ostatnio zwróciłem uwagę na dwie świetne postacie. Są nimi Angela I Rayman.
Pierwszy jest do Qauke'a 3, a drugi do unreal Tournament. Naprawde polaecam ściągnięcie.
Oto linki: Angela i Rayman Milego fragowania !!!
Troszkę poczytałem o tym filmie i zwróciłem uwagę na jeden detal - nazwę więzienia. Wzięła się od Bastylii w Paryżu.
Jak dla mnie bomba. :) No to wypadałoby napisać coś o tym miejscu.
Budowa Bastylii rozpoczeła się w 2377 A.D. przez Sib Cire Deepspace Construction Company.
Wyżej wymieniona firma podpisała kontrakt z Union Aerospace Corporation na zlecenie United Nations for Foreign Soil
z sedzibą na Marsie.
Więzienie umiejscowiono na planecie Devon’s Reach w układzie Andromedy.
Miejsce było na tyle dobre, gydż nie było problemu z transferem więźniów, ale za to
kryminaliści mieli za daleko by uciec do siedlisk ludzikch.
Na pobliskiech planiecie Tyre umiejscowiony był obiekt militarny - Fort Apache Garrison,
więc nawet gdyby atak wyszedł z wewnątrz Bastylii łatwo byłoby go odeprzeć.
Więzienie było jednym z najlepiej strzeżonych i przeznaczone dla Obcyh oraz najgorszych kryminalistów.
Budowa obiektu zakończyła sie w 2380 A.D. Umiejscowiono tam pełno straży oraz wojska na wypadek ataku obcyh lub by nie powtórzył sie dramat Dooma (przypomnijcie sobie fabułę tej gry).
Po wojnie ze Stroggami, kiedy to ludzkość była zagrożona, czlowiek zaczął panikować przed jakąkolwiek
inna cywilizacją. Dlatego Obcych umieszczało sie na obrzeżach ludzich siedlisk.
That's all folks!
Ekipa Q3
Fortress zakomunikowało, że będą gotowi do wypuszczenia uaktualnienia ich
mod'a (do Q3 W1.25) kilka dni po tym jak ID ujawni kod do 1.25. W chwili obecnej,
żeby odpalić Q3Fortress (i prawie wszystkie inne mody) należy mieć Quake III
V1.17. Jeżeli ktoś chce odinstalować aby pograć w swoje ulubione mody (oczywiście
do czasu ich uaktualnienia), to należy usunąć pak4.pk3 z baseq3 i ponownie zainstalować
q3V1.17.
Tych z Was, którzy przerzucają się na Windows 2000 i interesuje zgodność sprzętowa z nowym system, zachęcam do przeglądnięcia do działu "Drivers" serwisu NT Compatible.
Strona Mapartists.com
zawiera wiele ciekawych opisów na temat m.in. map do Kingpin'a. Obecnie ukazał
się tam podręcznik na temat oświetlenia na map w Kingpin'ie. Dla fanów tej
gry gorąco polecamy.
Artykuł traktujący o najnowszych kartach wspomagających 3D opublikował Review Zone. Przetestowano m.in. Voodoo5 5500, RadeOn 256 64 MB DDR i GeForce2 Ultra. Przekonajcie się, która z wyżej wymienionych kart wypadła najlepiej.
Świetna grupa Lasermod
wypuściła uaktualnienie Lasermod
do wersji 1.5. Na stronie można znaleźć listę uaktualnień. A po plik odsyłamy
tutaj.
Ekipa z Tritin-Films, która "nakręciła" wcześniej
"Quad God'a" oraz "Comedy in Armour" chce stworzyć jeszcze jedną produkcję.
Jest nią - Quake The Movie
Na wyżej wymienionej stronce możecie sobie poczytać o filmie. Premiera planowana jest dopiero na 2001 rok. :(
Szkoda, bo obejrzałbym sobie ten filmik. :) Fabuła jest taka:
Na obrzezach przestrzeni ludzi i Strogg'ów znajduje się więzienie strzezone przez:
- Ranger'a - dowódcę
- Grunt'a - wojownika
- Doom'a - pilota
- Crash'a - rekruta
- Sarge'a - veterana
Nasi bohaterowie zostają zaatakowani przez Strogg'ów oraz nieznana rase obcych - Vardigar'ów. Stają się slodką rozrywką nowych wrogów. W filmie będzie można spotkać oprócz wspomnianych postaci wiele innych. Autorzy próbują zaimplementować kod Div-X, co mnie bardzo cieszy. :) Jak dla mnie, produkcja zapowiada się ciekawie.
Niestety, nie ma chyba dostępnego żadnego Trailer'a. :(
Na Counter-Strike
Nation znaleść można bardzo dużo informacji o trzech nowych broniach, które
nadchodzą wraz z beta wersją Counter-Strike. Dla zainteresowanych ... klik.
Wyglada na to, ze do kazdego bardziej popularnego moda bedzie trzeba sciagnac jakas latke. A to dzieki patchowi 1.25. Okazalo sie, ze zgrzyty nie tylko ma z nim RA 3, ale takze Q3F oraz OSP. Heh ciekawe jak jest z Pro-modem :)
Jeżeli jestecie posiadaczami RA3, to ostrzegam przed patchem Q3A PR 1.25. Wygląda na to, że nowy kod patcha uniemożliwia poprawne funkcjonowanie modu. Musicie więc troszkę poczekać, aż David 'crt' Wright zrobi odpowiedni update RA3.
Tak, nareszcie ukazał się mały "wielki" pliczek z uaktualnieniem
Quake
III Classic CTF. Archiwum jest dostępne tutaj.
Oto spis kilku szczegółów które zostały uaktualnione:
- hak z siłą rażenia jak w Q1
- Dodano typowe dla CTF Runy i Power
Techy
- Nailgun w stylu Q1
- Lightning discharte w stylu Q1
- Przełączanie
broni z prędkością Q1
- Broń zostaje na mapie jak w Q1/Q2
- Klasy
zbroi z Q2
- Flaga jest niesiona jak w Q2
Ostrzerzenie: Jeżeli macie zamiar pogrywać w tego moda nie zalecane jest ściąganie
najnowszego uaktualnienia do Q3A (1.25).
ID Software przekazuje w nasze łapki nowego patcha z numerkiem 1.25. Zajmuje on ponad 17 MB, a ściagnac go możecie z FilePlanet. Oto krótki opis niektórych zmian:
Wyłączone sprawdzanie CD - cd z grą nie jest już wymagany do gry Single Player
Nowe medale - nowe medale do Teamplay: Assist i Defense
Lepsze AL botów - boty są znacznie mądrzejsze szczególnie w grze CTF
Zmienione Menu - menu, które włączamy podczas gry zostało zmienione
Jest tego znacznie więcej w pliku txt, który ściągniecie wraz z patch'em.
Na Hellhound ukazał się
wywiad z grupą Tribal
CTF. Tribal CTF
jest to grupa tworząca oryginalny mod CTF w którym każda grupa Alien'ów,
Cyborgów i innych grup posiada swój własny świat. Wywiad
zawiera trochę informacji na temat budowy moda.
| |
| | Piątek · 22 Września · 2000 - [18] tematów |
|
Na Checkout możecie znaleźć nowe informacje podane przez NovaLogic na temat DF: Land Warrior.
Serwis Hellhound zamieścił wywiad z twórcami modu do Quake'a 3 o nazwie Tribal CTF. Mod będzie o tyle ciekawy, że pozwoli grać przeciw sobie trzem teamom, a każdy z nich będzie inną rasą.
Tricia "Kazi Wren" Harris kontynuuje wywiad z Epic'iem na temat konsolowej wersji UT. Zapraszam do lektury tutaj.
Plasmic
Death Entertainment - Pokazuje nowe screen'y z Thunderstorm Operatiion
oraz zrzutkę ekranu z nowego moda Shadow Operations.
Crush Depth:
Land Assault - Nowy screen z Mp5.
Frontline
Force - Dwa świetne screen'y dostępne na Total
Reload.
Na Spankenstein's
Reliquary jest sześć nowych level'i do Quake III. Oto spis mapek i ich
autorów:
- AXBABYRA3, Ron [axbaby] Joly (DM, 3-6 graczy)
- Hot and Moist, Pat [pjw] Williams (Tourney, 2-4 graczy)
- Switch 625, Elfinko (DM, 4-8 graczy)
- Hells Kitchen. Elfinko (DM, 4-8 graczy)
- Battlefield, Ing. Martin Stevonka (DM, 2-4 graczy)
- Vetigo, Sai-KO (DM, 2-4 graczy)
Lurkers' Lair
przeprowadza głosowanie na dziesięć najlepszych map. Można udać się tam i
oddać swój głos na ulubioną mapę DM albo TF. Opublikowanie wyników jest
zapowiedziane na koniec obecnego miesiąca.
Myślę, że wszystkich napalonych na nową grę chociaż usatysfakcjonuje serwis NewDoom.com. Znajdziecie tam wszystkie doniesienia, a nawet szczątki informacji o nowej części DOOM'a.
W chwili obecnej tylko nieliczni w U.S.A. mogą nabyć Star Trek Voyager: Elite Force, pomimo czego Holodeck 5 (część serwisu 3D Action Planet) opublikował już pełne, sześciorozdziałowe rozwiązanie gry.
Czy znudziły wam się już bronie z Quake'a 3 i uważacie, że potrzebujecie odmiany? Jeśli tak, to zerknijcie na Warbird Productions. Znajdziecie tam nowe maszynki do zabijania: Rocket Powered Grenade, Laser-Guided Missiles i Concussion Missile.
Lee Jackson (główny dyrektor ds dźwięku w DNF) dał niedawno wywiad dla magazynu Sonikmatter. Oto wycinek z wywiadu:
Sonik: Jak wygląda zwykły dzień twojej pracy?
LJ: Mój dzień to nic nazdwyczajnego. Najprędzej można by go porównać do dnia żołnierza. Jest bardzo ustabilizowany, codziennie rano idę do pracy, punktualnie... :-) Na ogół ściągam potrzebne rzeczy z internetu, a następnie zabieram się do pracy nad muzyką, komponuję, przesłuchuję utwory, robię właściwie wszystko co związane jest z dźwiękiem.
Tutaj znajdziecie całość wywiadu.
Od dzisiaj możecie zapisywać się na stronie 3D-Realms do nowej listy mailingowej. Osoby które widziały jeszcze starą stronę firmy pamiętaja zapewne jaką popularnością cieszyła się stara lista. Nie wiadomo dlaczego przy uruchamianiu nowego serwisu pominięto tą funkcję. Dzięki interwencji czytelników webmasterzy postanowili ponownie ją uruchomić.
Na stronie www.cached-fps.net
odbywa się głosowanie w celu ustalenia losów ProMode na Turnieju Cached. W
chwili obecnie ProMode przegrywa, zachęcamy do oddania głosu.
Został przeprowadzony
wywiad między redaktorem Jeff
K z Something Awful
oraz Drew
Markham'em i Greg Goodrich'em, którzy pracują nad Reruturn to Castle
Wolfenstein. Wywiad
jest dostępny na Something
Awful.
Edios wypuściło demo swojej nowej gry FPP. Demo zajmuje 45mb i można je ściągnąć
ze
strony Edios. Demo zawiera misję w Hong Kong'u. Miłego zabijania.
Program Quake3
Arena Server Configurator został uaktualniony. Dodano dużo nowych rzeczy
oraz poprawiono stare błędy. Nie zapomnijcie sprawdzić.
Ukazała się beta wersja V0.9.4 RTS
Quake mod do Quake III Arena. RTS Quake to mod polega na zdobywaniu upgrad'ów
(tak jak w RTS'ach). W nowej wersji dodano min. możliwość teleportowania się,
klasę Czarodzieja i szybkie leczenie.
Eidos wypuściło nowy path do Daikatany, V1.2. Można go ściągnąć z servera
Edios (24,5 MB).
* Poprawiono kilka błędów do
gry w multiplayer
* Uniemożliwia cheat'owanie w trybie multiplaye tzn. zmienianie skinów i
modeli podczas pojedynku
* Do uruchomnienia dema można użyć komendy DEMOMAP. Demka potrafi ruszyć
DEMOPLAY
* "Martwe wiadomości" są zapisywane do logów w konsoli
aLEczapKA wrzucił na nasz serwer filmik z gry HALO [160 MB]. HALO zapowiada się bardzo interesująco, a więcej o nim na naszym boardz'ie.
| |
| | Czwartek · 21 Września · 2000 - [16] tematów |
|
Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Alien vs Predator i art'ów. Na
stronie Fan-Art
section pojawiły się osiem
nowych artów w wykonaniu takich talentów artystycznych jak: Steve Mileham,
Chris Beaver, Raptor, Brian czy Tony Hollet. Jeżeli chcecie nasycić oczy
wspaniałą sztuką w wykonaniu świetnych grafików komputerowych, to Fan-Art
section zaprasza.
3D Chipset opublikował najnowsze sterowniki do kart graficznych NVIDIA. Są przeznaczone dla platform Windows 9x/NT/2000. Kliknij tutaj, aby pobrać sterownik dla Windows 2000 [2,75 MB].
Serwis Acid Drop
przeprowadził wywiad z twórcami projektu Soldier
HL. Oto wycinek wypowiedzi Solider:
Ryan Ross, Acid Drop: Czy możesz nam powiedzieć jakie scenariusze
będą w Solider'ach i czy będzie jeszcze jakaś wersja beta ?
Solider: Hm...
Oryginalna walka będzie polegała na obronie i ataku. Gdzie koloniści musza
bronić bazy za wszelka cenę. A styl gry drużynowej będzie polegał na
zasadzie "drużyna na drużynę". Dodamy więcej wariantów gry w
przyszłych wersjach beta. I może dodamy również jakieś do wersji beta1.
=)
Pełny
wywiad (oczywiście w wersji angielskiej) znajduje się na serwisie Acid
Drop.
Dragon Ball Z -
Strona tego moda została uaktualniona o kilka nowych zdjęć oraz screen'ów.
Canned Tuna
- 31 nowych screen'ów, uaktualnienie do V1.4 jest zapowiedziane na przyszły
tydzień. Nie zapomnijcie sprawdzić
HL Pro -
Opublikowało informacje o dwóch nowych mapkach nadchodzących przy następnej
aktualizacji moda, która jest zapowiedziana pod koniec miesiąca.
Najnowszy zbiór misji SP do Q2 o nazwie "Citizen Abel 3 - Civic Redemption" autorstwa Brendon'a Chung jest już dostępny do ściągnięcia. Na stronie Ten Four Maps znajdziecie szczegółowe informacje na temat nowych misji, a jeśli chcecie je zassać, to udajcie się tutaj.
Ukazala sie nowa wersja Admin
Mod'a (v 1.01) do Half-Life. Mod ten jest przydatny szczególnie dla
administratorów którzy chcą narzucić dużo zabezpieczeń oraz ograniczeń
dla klienta i usuwa kilka bugów z poprzedniej wersji. Moda można ściągnąć tutaj
.
Dla znudzonych standardowymi mapami z Quake 3 grupa LvL
- Q3A przygotowa³a na dzisiaj parę nowych mapek. Wybierać możemy pomiędzy
DM, Tourney i CTF. A oto spis map i ich autorów:
* Crossed Path stworzona przez
Drunken Boxer, jest to mapka do CTF od 4 do 12
graczy
* Hot and Moist by piw mapka do DM dla 2 - 4
graczy
* Qnreal Time by Knight
Lore''FC, mapka przeznaczona do DM/Tourney dla
2-3 graczy
* MonkeyMadness by GONNAKILLYA!,
DM 3-7 graczy
* q3ctf555 by IMMORTAL, dla odmiany mapka do CTF, 4-10
graczy
Na GameSpy.com znajduje się nieco nowych informacji o konsolowej wersji UT. Więcej na ten temat tutaj.
Główna siedziba Q3Fortress
opublikowała nowy .plan,
jest to sekcja na stronie z której będzie można czerpać wszelkie informacje
na temat Q3F. Miłej lektury.
Firma 3D-Realms ogłosiła, że jej najnowszy produkt na Playstation czyli Duke Nukem: Land of the Babes jest już praktycznie gotowy i wyjdzie między 21 a 28 września (wygląda na to że trzeba będzie się zaopatrzyć w Playstation by zagrać w najnowsze produkty z Duke'em w głownej roli bo firma jakoś nie kwapi się aby wydać jakiś przebój na PC- na DNF czekamy juz grubo ponad 2 lata..). Więcej informacji szukajcie na
głównej stronie gry.
Na dniach ma także pojawić się wywiad z producentem DN:LotB w którym znajdziecie sporo ciekawostek związanych z tą grą.
Serwis Voodoo Extreme opublikował trzecią już część wywiadu z Johnem Carmack'iem. Zainteresowani niech udadzą się tutaj.
Kilka dni temu Paul Richards (nowy grafik pracujący nad Duke
Nukem Forever) dał wywiad dla niemieckojęzycznej
strony poświęconej DNF. Oto jego część:
Q: Co robiłeś zanim zostałeś zatrudniony w 3D-Realms ?
PR: Kiedyś pracowałem w ION Storm, jako grafik nad
kilkoma projektami tej firmy. Potem różnie bywało, jakiś czas
procowałem także w ID Software.
Q: Co właściwie teraz robisz przy projekcie Duke Nukem
Forever ?
PR: Obecnie pracuje nad grafika w grze, a dokładniej
przygotowuje projety broni, przeciwników i niektóre tekstury.
3D-Realms nadal poszukuje ludzi do pracy nad Duke Nukem
Forever. Scott Miller zaczyna coraz częściej wspominać w
wywiadach, że firmie zależy na czasie. W ofercie którą
znajdziecie na stronie 3DR
znajduje się dość dokładny opis jakie warunki powienin
spełniać zainteresowany.
Na stronie Compiuter Games Online możecie sporo przeczytać o Delta Force: Land Warrior. Zawarte są tam m.in. informacje na temat ulepszonego enginu, nowego uzbrojenia, daty premiery oraz najnowsze screeny z gry. Więcej szczegółów tutaj.
Polycount
posiada nowy model do Quake 3 stworzony przez Team Dallas oraz wiele nowych skinów
do Quake 2 i Quake 3. Model nosi nazwę Vash
the Stampede i przedstawia on postać z popularnej amerykańskiej kreskówki
"Trigun" razem z odgłosami i świetnymi skinami. Wszystkie nowości
znajdziecie na Polycount.
Grupa Clandestyne
Software wypuściła właśnie QBind,
dla niewtajemniczonych jest to narzędzie do tworzenia skryptów i bindów. Nasz
program działa pod Quake v1.06, QuakeWorld v2.30, glQuake v0.97 i Quake II
v3.20 no i oczywiście Quake III Arena. Po więcej szczegółów odsyłam na
stronę Clandestyne
Software.
| |
|