f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Zapowiedzi | Ghost Recon 3: AW

Zapowiedzi

Ghost Recon 3: AW

Druga część taktycznego shootera, chociaż oznaczona numerkiem 3, ale nie numeracja jest to najważniejsza. Otóż jest to gra, która może wnieść ze sobą wiele dobrego dla „tactics shooter”, ale nie koniecznie. Dużo zależy od twórców, a dokładnie od tego, czy znów przyłożą się tylko do konsol i oleją nas PC-towców.

Gry takie jak Rainbow Six, czy S.W.A.T. 4 rozciągają swoje misje na pojedyncze epizody. Ratowanie zakładników, rozbrajanie bomb lub ochrona życia VIP’ów. Tutaj będziemy mieli do czynienia z rozwiniętą fabuła – poważną, dorosłą, emocjonującą. Wszystko rozgrywa się jak zwykle w niedalekiej przyszłości, a tym razem jest to rok 2013. Stany zjednoczone, Kanada oraz Meksyk zamierzają podpisać traktat w wyniku którego kraje podzielą się terenami kontroli i przejmą na siebie obowiązek przeciwdziałania ruchom nielegalnych imigrantów i narkotyków. Podczas podpisywania ugody, na salę wdzierają się meksykańskie bojówki, czego wynikiem jest wojna domowa w Meksyku. Tytułowe „Duchy” znowu wkraczają do akcji, została wysłane w sam środek konfliktu, aby zapobiec próbom porwań głów państw oraz wesprzeć siły rządowe Mexico City. Jak pewnie się domyślacie, duchy popełniają błąd i w ręce rebeliantów wpada prezydent USA, przez takie wydarzenia będziemy zmuszeni wcielić się w rolę Scotta Mitchella, dowódcę oddziały duchów. Wszystko jak w filmie, ale zakończenie nie wynika od głosów audiotele, tylko od was drodzy gracze.



Gra zmieni lokacje od poprzedników. Teraz będziemy walczyć w najbardziej zaludnionym mieście na świecie – Mexico City, a nie w dżunglach, lasach i grotach. Może się wydawać, że upodobni to grę do taktycznego, cichego S.W.A.T. 4, lecz autorzy zaprzeczają temu. W S.W.A.T. gracze musieli wykonać misję bez większych strzelanin oraz zbędnego huku, duchy będą mogły wysadzać całe domy, małego tego, całe dzielnice, byle odnaleźć swojego prezydenta. Czy gra straci na tym swój klimat? Jeśli będziemy musieli wykonywać „ciche misje” to niestety tak.



Zmianom ulegnie także HUD gracza. Przejdzie on całkowity renesans i będzie wyglądał jak komputer pokładowy jakiegoś nowoczesnego samolotu. Wszystko za sprawą nowej zabawki rządu United States America, jakim jest Integrated Warfighter System (IWS) - połączenie technologii stworzonych by zmienić pojedynczego żołnierza w bojową siłę za pomocą broni i urządzeń do komunikacji satelitarnej. W własnym interfejsie ujrzymy między innymi Cross-Com, jest to dodatkowa kamerka na naszym ekranie, która rejestruje co się dzieje obok lub w całkiem innym miejscu, obraz, który chcemy oglądać, będziemy mogli wybierać sami. Jak na 2013 rok to dość spore wymagania co do podstawowego wyposażenia żołnierza, ale gra mam nam pokazać przyszłość, bo teraźniejszość znamy chociażby z telewizji.



Teraz jedno z ciekawszy zagadnień – Grafika. Ghost Recon 3, był już pokazywany na targach E3, lecz była to grafika z wersji konsolowej, a jak wiemy Xbox 360 oraz PlayStation 3, odskoczą trochę od naszych sprzętów. Z tego pokazu można odczytać wiele, jeśli nic się nie zmieni, a gra będzie wyglądała tak jak filmik pokazowy to oczekujemy na cudo. Tekstury to nie zbiór wszelkich wielokątów, ale filmowa produkcja. Wygląd map, animacje, mimika twarzy, realność ruchów, wybuchy. Wszystko za sprawą YETI – silnika graficznego, na którym jest tworzony Ghost Recon 3. Filmik był hitem E3 na równi z Killzone 2, lecz wiadomo, że nigdy nie wychodzi tak dokładnie, jak było to pokazane na trailerze. Tym razem może, ale tylko może, być inaczej, bowiem twórcy mówią, że pracują cały czas tak samo i pokazali to w co będziemy mogli grać.

Gra zaoferuje nam 12 misji, a w każdej po 5-6 zadań specjalnych, łącznie gra powinna nam zająć 20 godzin. Dodatkowo będziemy mogli je wykonywać przez sieć w trybie cooperative, nawet z czwórką innych graczy. Twórcy informowali nas również o tym, iż do sieci będą wpuszczane pojedyncze misje, tak jak miało to miejsce w Battlefield 1942.

Ghost Recon 3 może okazać się wielkim sukcesem i zająć nam sporo czasu, ale warunkiem jest poświęcenie większej ilości czasu na wersje PC. Warto już przygotowywać pieniądze na zakup gry, a dla fanów taktycznych FPP-eków, duchy są pozycją obowiązkową.

Oficjalna strona: www.ghostrecon.com/uk/ghostrecon3
Data wydania: Grudzień 2005






 + ADD NEW SUBJECT 




--------------------------------------
Author: [FPP]Mozart
Last modified: 07·12·2004 - 04:01



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Friday · 29 March · 2024
Page generated in 0.234814 sec.