f·p·p · n·e·w·s http://news.fpp.pl |
|||
[FPP]BlazoQ Recenzja SWAT - Call Of Duty mod W dniu wczorajszym miałem okazje (jak pewnie część z was) pograć w moda do COD'a zatytułowanego SWAT. Moje pierwsze wrażenie jest pozytywne, jednak kilka rzeczy nie przypadło mi do gustu. Tak więc na początek to co mi sie nie podoba: To co mnie mile zaskoczyło w SWAT: Niestety dużym minusem jest mała różnica w wyglądzie terrorystów i SWAT, przez co nie widać na pierwszy rzut oka (szczególnie w trybie noktowizji) czy mamy do czynienia z wrogiem czy towarzyszem broni. Tekstury na modelach wyglądają jakby autorzy moda nie znali innych kolorów niż biały, szary i czarny. Same modele postaci nie są zbyt szczegółowe, a sposób ich poruszania jest dość sztuczny. Sprawa ma się inaczej jeżeli chodzi o modele pojazdów (które są tylko elementami krajobrazu) są one bardzo ładne i nie można im nic zarzucić. W modzie tym bardzo dziwnie działa także naliczanie punktów w TeamDeathmachu. Mianowicie gdy zostałem zabity otrzymałem minusowy punkt (odjęto mi fraga) nie było to jednak TK ponieważ problem ten pojawiał się za każdym razem gdy zostałem zabity. Mam nadzieje, że jest to bug moda a nie zamierzona funkcja w grze. Pocieszającym faktem jest to że już w ten weekend ukaże się patch do moda, który miejmy nadzieje poprawi kilka z błędów występujacych w opisywanej wersji. -------------------------------------- Last modified: 03·12·2004 - 10:02 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-02, 22:53, z
172.70.131.79 (172.70.131.79) Strona dostępna online pod adresem: http://news.fpp.pl/?en:pages:show:878::: PRINT | GO BACK |