f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Kolumny | [FPP]BlazoQ | Recenzja SWAT -...

[FPP]BlazoQ

Recenzja SWAT - Call Of Duty mod

W dniu wczorajszym miałem okazje (jak pewnie część z was) pograć w moda do COD'a zatytułowanego SWAT. Moje pierwsze wrażenie jest pozytywne, jednak kilka rzeczy nie przypadło mi do gustu.
Tak więc na początek to co mi sie nie podoba:
  • Brak informacji o celności, mobilności itp. broni.
  • Brak możliwości posiadania 2 sztuk broni długiej.
  • Brzydkie obrazki w menu wyboru broni. (wiem czepiam sie :> )
  • Mapy mogły by być bardziej dopracowane
  • Pasek Reinforcements zamiast zegara
  • Małe różnice w wyglądzie SWAT i terrorystów
  • To co mnie mile zaskoczyło w SWAT:
  • Bardzo dobrze działający tryb noktowizyjny
  • Różnorodność broni
  • Ciekawe tryby gry (np. Hitman, Get Money)
  • Granaty ogłuszające i gaz łzawiący.
  • Mapy swat_carrier i swat_trainingarea

  • Największym plusem moda wydają mi sie tryby gry Hitman Vip Escort i Got Money? W pierwszym z nich jedna z osób na planszy jest Hitman'em, czyli osobą chronioną przez reszte team'u przed wrogiem. Osoba, która zabije Hitmana automatycznie sama się nim staje. Podobne zadanie czeka nas w trybie Vip Escort. W trybie tym drużyna SWAT ma za zadanie doprowadzić VIP'a (gracza z drużyny SWAT z największym dorobkiem punktowym) do punktu ewakuacyjnego. Zadaniem terrorystów jest natomiast wyeliminowanie VIP'a. W trybie Got Money? natomiast przy trupie każdego z przeciwników znaleść możemy pieniądze, które następnie zanosimy do "skarbonki" naszego team'u. Rozgrywkę wygrywa oczywiście drużyna która uzbiera większą ilość pieniędzy.

    Miłym zaskoczeniem była dla mnie mapa swat_carrier, która jest o niebo lepsza od mp_ship znanej z COD'a. Większość walki toczy się wewnątrz statku w przestronnych pomieszczeniach co bardzo pasuje do konwencji moda. Także mapa swat_trainingarea jest bardzo udana. Rozmiarami przypomina ona mp_carentan i pozwala na naprawdę miodną zabawe. Niestety w moim odczuciu nieudana jest mapa swat_industrial, porównał bym ją do wspomnianej już mapy mp_ship, krytykowanej przez większość graczy COD'a.

    Niestety dużym minusem jest mała różnica w wyglądzie terrorystów i SWAT, przez co nie widać na pierwszy rzut oka (szczególnie w trybie noktowizji) czy mamy do czynienia z wrogiem czy towarzyszem broni. Tekstury na modelach wyglądają jakby autorzy moda nie znali innych kolorów niż biały, szary i czarny. Same modele postaci nie są zbyt szczegółowe, a sposób ich poruszania jest dość sztuczny. Sprawa ma się inaczej jeżeli chodzi o modele pojazdów (które są tylko elementami krajobrazu) są one bardzo ładne i nie można im nic zarzucić.

    Arsenał jakim dysponują terroryści i swat jest zrównoważony, jednak sprawa ma się inaczej jeśli chodzi o granaty, w tej kwestii SWAT góruje nad terrorystami. Ich granaty ogłuszająco-oślepiające są o niebo lepsze od granatów z gazem łzawiącym terrorystów. Dziwi brak możliwości wyboru pomiędzy jednym i drugim rodzajem granatów. Kolejnym minusem jest fakt, że nasza postać nie może nosić więcej niż jednej sztuki broni długiej. Powoduje to konieczność wyboru między snajperkami a Karabinami/pistoletami maszynowymi.

    W modzie tym bardzo dziwnie działa także naliczanie punktów w TeamDeathmachu. Mianowicie gdy zostałem zabity otrzymałem minusowy punkt (odjęto mi fraga) nie było to jednak TK ponieważ problem ten pojawiał się za każdym razem gdy zostałem zabity. Mam nadzieje, że jest to bug moda a nie zamierzona funkcja w grze.

    Pocieszającym faktem jest to że już w ten weekend ukaże się patch do moda, który miejmy nadzieje poprawi kilka z błędów występujacych w opisywanej wersji.




    Subject Author Date  
    hmm
    ShooleR 03·12·2004-21:01  


     + ADD NEW SUBJECT 




    --------------------------------------
    Author: [FPP]BlazoQ
    Last modified: 03·12·2004 - 10:02



     : PRINT 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Today is Friday · 19 April · 2024
    Page generated in 0.219589 sec.