f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


news.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · n·e·w·s | Recenzje | Medal Of Honor - recenzja

Recenzje

Medal Of Honor - recenzja

Medal of Honor: Allied Asault dopiero w marcu, a ja już mogę wam powiedzieć, że gra jest CUDOWNA. W Singlu pod każdym względem bije na łeb Wolfa. Przede wszystkim niesamowita złożoność i nieliniowość (jak zobaczycie misję z inwazji na Normandię (operation "Overlord") to wam skarpetki pospadają. Człowiek czuję się jak na froncie. Tego po prostu nie da się opisać, to trzeba zobaczyć i w to zagrać. Albo takie "sniper_town" i likwidowanie niemieckich wyrzutni SRM...). Nie ma zombie, mutantów ani robotów, ale...jakoś mi ich nie brakuje. Ciekawszym wydaje się być pomysł w historycznych misjach i wykańczanie tych (wulg.) Niemców. Nie jest to "symulacja" jak Project IGI czy Operation Flashpoint. Tu nie ginie się od jednego strzału a "apteczek" jest pod dostatkiem. Metoda "na Rambo" (jak w Wolfie) jednak nie przechodzi - jedno stanowisko CKM skutecznie potrafi uprzykrzyć życie. Czasami trzeba trochę ruszy mózgownicą. Pomocni są inni żołnierze sprzymierzonych (dosyć często nam towarzyszą) jednak inteligencją nie grzeszą. Jeżeli taki zobaczy Niemca to zaczyna do niego strzelać niezależnie od tego czy ktoś stoi mu na linii strzału czy nie. Chowanie się (jeżeli nie ma tego w scenariuszu gry) raczej im nie wychodzi- idą środkiem drogi, w przypadku kontaktu z wrogiem po prostu zatrzymują się i zaczynają strzelać. Dlatego najlepiej iść przodem i samemu wybijać hitlerowców żeby nie zrobili im krzywdy, albo schować się i zwalić całą robotę na nich, a jak poginą to martwić się o siebie. Na początku gry dość często nam ktoś towarzyszy (czasem nawet dosyć pokażne drużyny), póżniej raczej codzimy sami albo wręcz mamy osłaniać czyjeś d...

Broni nie jest zbyt dużo, w sumie chyba około 10 rodzaji, przy czym na raz można mieć 6. Pistolet (w zależności od misji niemiecki WalterP38,amerykański Colt45, (ew. z tłumikiem)//jak bawimy się w szpiega (aby pokazać papiery naciśnijcie 'FIRE")// itp.),strzelba(Mauser, M1 /nieprzeładowywalny/), SMG( MP40 /jak w wolfie, ale tam wyglądało lepiej/, Tomson) snipera (Kar98, Springfield '03), HMG(StG44, BAR), shotgun, granaty, bazooka i w sumie to tyle. Bardzo ładnie zrobione są animacje postaci (popatrzcie np. jak podnoszą się Niemcy z ziemii po ich trafieniu),ale ...nie ma krwi ;( Ani kropelki! Trzeba się przyzwyczaić. Podobnie jak do fizyki gry (skoki, drabiny, kamera w skrajnych położeniach...). Twórcy nie popełnili blędu z RTCW - Niemcy mówią po niemiecku :) Grywalność jest niesamowita, nie będziecie chcieli odchodzić od monitorów, gwarantuję.

Ale nie ma róży bez kolców. MOHAA to mocno zmodyfikowany engine Q3 (ok.7000 polygonów na postać (w q3 było 800)!!! nie jest problemem, zeby naraz na scenie było widocznych powyżej 35000 polygonów), bardziej niż "wolf". Odruchowo ustawiłem 1024x768x32 i detale na max i...na moim Athlonie 1,2 i GF2MX400-Pro 64MB nie dało się grać...momentami poniżej 10fps mówi samo za siebie. Framerate znacząco spada gdy na scenie znajduje się duża liczba postaci (a w takiej Normandii są całe oddziały desantowe!!!). "Wykastrowanie" modeli do połowy ("medium") nie pogarsza znacznie ich wyglądu a wyraźnie poprawia płynność gry. Posiadacze "GTS-ów", "ti" czy GF3 i tak nie mają się o co martwić, reszta z mniej zasobnymi portwelami niestety musi zrezygnować z kilku opcji...albo cieszyć oczy i męczyć się z graniem ;)

Recenzja napisana przez Kryst
Korekta oraz drobne poprawki przez [FPP]Krypton




Subject Author Date  
Potwierdzam[p]
dfhdhfjfdj 04·12·2001-01:02  
prawda
Łuki 04·12·2001-01:01  


 + ADD NEW SUBJECT 




--------------------------------------
Author: Krypton
Last modified: 08·12·2003 - 16:01



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Thursday · 28 March · 2024
Page generated in 0.207545 sec.