f·p·p · n·e·w·s
http://news.fpp.pl




  Saturday · 7 January · 2006   -  [3] topics

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter w planie wydawniczym Cenega Poland
01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart
Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że do planu wydawniczego firmy trafiła nowa gra firmy Ubisoft - Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter. Produkcja, będąca kontynuacją kultowej serii taktycznych gier wojennych Ghost Recon, dostępna będzie w sklepach w cenie 99,90 złotych i polskiej wersji językowej. Bliższe szczegóły dotyczące premiery gry i sposobu jej wydania zostaną ujawnione wkrótce.

Cytaty na temat gry z polskich mediów:

"„To gra, na którą warto czekać"" - CD Action
"„[Żołnierze Ghosts] już teraz wyglądają na ekipę, która skopie tyłki Full Spectrum Warriorowi i Close Combatowi."" - Play
Mamy rok 2013. Zakończono właśnie prace nad projektem Integrated Warfighter System (IWS), który - dzięki zastosowaniu najnowszych technologii - zmienia pojedynczego żołnierza w niepowstrzymaną jednostkę bojową. IWS to najnowocześniejsze rodzaje broni, łączność satelitarna i wyposażenie ochronne, które wspólnie tworzą kompletną całość i które mogą teraz być wypróbowane na polu walki.

W grze wcielimy się w postać kapitana Scotta Mitchella, który prowadzi do boju jednostkę specjalną Ghosts, wyposażoną w IWS. Ich zadaniem jest uratowanie prezydenta USA, odzyskanie skradzionych szyfrów umożliwiających odpalenie broni nuklearnej i wyeliminowanie groźnej grupy zbuntowanych żołnierzy. Całość akcji rozgrywa się w Mexico City, które zostało odtworzone z niezwykłą dbałością o szczegóły. W Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter pojawia się również niezwykle zaawansowany tryb gry wieloosobowej, z którego zawsze słynęła seria Ghost Recon.

Powyższa notka jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu.

Source: Cenega Poland


PlayStation 3 - Data premiery wstępnie przełożona
01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart
Firma Sony produkująca różne sprzęty elektroniczne ma spore problemy z dokończeniem PlayStation 3. Wyciekła informacja, iż po zobaczeniu wczesnej wersji konsoli czuje się pewien niedosyt, wręcz zawiedzenie produktem. Gry wyglądają dużo słabiej niż na XBoxie 360, a także pojawiły się problemy z silnikiem graficznym.

Zaraz po wycieku informacji szef firmy Ubi Soft - Yves Guillemot, powiedział, że konsola napewno nie trafi do nas na wiosnę, wstępnie termin realizacji premiery określił następująco:

  • Japonia - Czerwiec/Lipiec
  • USA - Wrzesień
  • Europa - Listopad

    Widać, iż kolejny raz europejczycy zostaną niejako pominięci, można się cieszyć jedynie, iż w Polsce PS3 będzie idealnym prezentem pod choinke.

    Source: f·p·p · n·e·w·s


  • Testy beta TimeShift
    01·12·2005 - 07:01 - [FPP]Mozart
    Według oficjalnej notki prasowej firmy Atari, ich produkt - gra TimeShift w ostatnim tygodniu stycznia przejdzie beta testy. Tutaj pojawia się możliwość dla graczy, otóż twórcy wylosują, nieokreśloną liczbe, ze zgłoszonych wcześniej, beta-testerów.



    Jak ma wyglądać zgłoszenie, które trzeba wysłać możecie przeczytać tutaj. Ponieżej prezentujemy poszczególne wymagania.

  • Procesor 2GHz
  • 512 MB RAM
  • 6 GB wolnego miejsca na dysku
  • Karta graficzna 128 MB
  • Mile widziane doświadcznie w pisaniu recenzji/testowaniu

    Jeśli spełniacie wszystkie powyższe wymagania to zachęcam do wzięcia udziału w testowania gry TimeShift.

    Source: f·p·p · n·e·w·s




  •   Sunday · 1 January · 2006   -  [1] topic

    Serious Sam 3 w planach
    01·12·2005 - 01:01 - [FPP]Mozart
    W sieci, na różnych forach dyskusyjnych gwałtownie rozpoczęły się rozmowy na temat przyszłych planów studia Croteam. Otóż według plotek twórcy zamierzają kontynuować historie groźnego Sama w trzeciej odsłonie gry. Jednak autorzy szybko prostują wszelkie plotki wypuszczając oficjalną notkę prasową z planami na najbliższy rok. Twórcy na razie chcą się zająć tworzeniem łatek oraz zestawu narzędzi SDK i innych dodatków do Serious Sama 2. Jak mówią jednak sami autorzy, w tej chwili nie są jasne potrzeby wydawcy, trudno więc mówić o charakterze Serious Sam 3.

    Jeśli nie mieliście okazji do zagrania w najnowszą wersje Sama to zapraszam do przeczytania naszej recenzji, a nuż skusicie się na zakup gry.

    Source: f·p·p · n·e·w·s




      Thursday · 29 December · 2005   -  [3] topics

    Microsoft stratny na 360-tkach?
    03·11·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart
    Do ciekawej rzeczy doszli analitycy tygodnika opinii Insider Scoop po konfrontacji szefów Microsoft'u, IBM oraz niewielkich obliczeniach. Otóż według nich firma Billa Gates'a dokłada do każdej sprzedanej 36-tki ponad 300$ ! Dostali, bowiem nieoficjalną(ale pewną, jak twierdzą) informacje, jakoby koszt produkcji jednego Xboxa 360 wynosił 715$, a w cena sklepowa tej konsoli to 399$. Gdzie sens, gdzie logika?

    Wniosek jest więc prosty - Microsoft, obniżając cenę swojej najnowszej konsoli, stara się przyciągnąć do niej jak największą ilość graczy, licząc później na zwrot kosztów produkcji poprzez sprzedaż gier, akcesoriów i ewentualną podwyżkę ceny samego hardware'u.

    Source: f·p·p · n·e·w·s


    Half-Life 2 i Lost Coast w 64-bitach chodzi wolniej, niż w 32...
    03·11·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart
    Przed świetami Valve Software wydało nową wersje Half-Life'a 2 i dodatku Lost Coast. Nowe edycje przygotowano z myślą o posiadaczach komputerów z procesorami marki AMD Athlon 64 FX, zaś ich głównym celem była poprawa ogólnej wydajności i oprawy graficznej programów. Nie wszystko poszło jednak zgodnie z planem.

    Redaktorzy zachodniego serwisu internetowego Techgage.com postanowili porównać działanie gry na 32- i 64-bitowcu. Wyniki nieźle zaskoczyły testujących, gdyż okazało się, że Half-Life 2 w 32-bitach w wysokiej rozdzielczości „wyciąga” więcej klatek na sekundę aniżeli nowa edycja 64-bitowa gry! Podobny test przeprowadzono dla rozdzielczości 640x480 i tutaj różnica była jeszcze większa – „stara” wersja Half-Life 2 chodziła aż o około 22 klatki na sekundę szybciej! Na pocieszenie pozostał fakt, że Lost Coast w 64-bitach działał nieznacznie lepiej, niż w wydaniu 32-bitowym. Co więcej, wersja 64-bitowa może poszczycić się lepszymi efektami wizualnymi.

    Source: Gry-Online


    Najlepiej sprzedające się gry - EMPiK
    03·11·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart
    Kolejne notowanie najlepiej sprzedających się gier w sieci sklepów EMPiK. Już po raz 51 prezentujemy was listę najlepiej sprzedających się gier, tym razem podsumowanie obejmuje tydzień 19-25.12.2005r., a zbierane było w 75 sklepach w całej Polsce.

    1. Harry Potter i Czara Ognia
    2. Call of Duty 2
    3. Need for Speed: Most Wanted
    4. Age of Empires 3
    5. Opowieści z Narnii
    6. The Sims 2
    7. King Kong
    8. Sid Meier's Civilization IV
    9. FIFA 06
    10. Kurczak Mały

    W aktualnym notowaniu bezkonkurencyjna okazała się gra Harry Potter i Czara Ognia, która pokonała dotychczasowego lidera – Call of Duty 2. Na pozostałych pozycjach nie odnotowano większych zmian, nie licząc większej popularności Opowieści z Narnii i powrotu do czołówki FIFA 06. Więcej gier FPP, oprócz Call of Duty 2 niestety nie ujrzeliśmy.

    Source: f·p·p · n·e·w·s










    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-03-28, 20:41, z 172.71.222.175 (172.71.222.175)
    Strona dostępna online pod adresem: http://news.fpp.pl/?en:archive:show:7:...::

    PRINT | GO BACK