f·p·p · n·e·w·s
http://news.fpp.pl




  Friday · 29 September · 2000   -  [13] topics

Tritin Films - Quake The Movie - Teaser
10·12·1999 - 05:02 - ZimZum
Już chyba z 4 niusy poświęciłem nowej produkcji Tritin Films - Quake the Movie. Ten będzie następny. Otóż wypuszczony został teaser QTM. Właśnie go ściągam. Zaraz Wam opowiem o moich wrażeniach :)



Pq Challenge
10·12·1999 - 05:02 - ZimZum
W poniedziałek rozpocznie sie turniej PlanetQuake'a. Rogrywki toczone będą na modzie Classic Quake Arena oraz na mapie cqadm3.



Coliseum2 ver1.9
10·12·1999 - 05:02 - ZimZum
Pierwszego października zostanie wydana nowa wersja moda Coliseum2. Będzie oznaczona numerkiem 1.9. Jak zwykle możemy spodziewać się wyeliminowania kilu błędów oraz stabilniejszego dzialania. Jednak oprócz tego zaktualizowany zostal inetowy podręcznik do moda. Wszyskot na tej stronie.



Nowy patch do KPC
10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Liv3sMack
Third Law wypuścił 3 wersje nowego patcha do KISS Psycho Circus: the Nightmare Child. Do ściągniecia jest wersja UK, Niemiecka i Włoska, a każda z nich patchuje gre do numerku 1.12. Możecie je znaleźć tutaj.



Nowy patch do H-L już niedługo
10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Liv3sMack
Fortress Center zamieścił treść listu wysłanego przez Erik Johnson'a z Valve do administratorów serwerów Half-Life, który mówi o tym, że nowy patch do tejże gry pojawi się w niedalekiej przyszlości. Chcesz przeczytać? Zajrzyj tutaj! ;)



Grenade Jump w akcji
10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Liv3sMack
Na Acid Drop znajdziecie artukuł autorstwa Doomslayer'a o Grenade Jump'ach w TF 1.5. W pierwszej jego części znajdziecie informacje na temat samej techniki skoku, natomiast w drugiej, praktyczne jego wykorzystanie na poszczególnychj mapach TF. Oto część artykułu:

If you want to have the highest score in any map, then you will NEED to learn to grenade jump (yes, even for Warpath and Dustbowl). Grenade jumps are the staple of every offensive player's diet, because a good grenade jump in almost every map will put you past at least half of the enemy's base, if not the whole enemy base.

Przeczytajcie koniecznie cały artykuł.



New Model
10·12·1999 - 05:01 - ZimZum
Zespół Q3Manga wydał nowy model o nazwie Sawata - brzmi dość znajomo. :) Prezentuje się nawet ciekawie. Poleacam zajrzeć na tą stronkę.



Real Rockets
10·12·1999 - 05:01 - [FPP]mkuh
Autor Cockscrew zrobił nowego moda do q3a- Real Rockets, można go sciągnać z tej strony.
Oto zmiany:
  • Rockets and grenades use the same ammo
  • Rocket locking takes 1.5 seconds by default
  • Locked rockets behave like "Fire and Forget"
  • By default, only single rockets can lock
  • By default, you can load up to 6 rockets or grenades
  • You can't shoot rockets and grenades at the same time



  • Weapons Factory Arena
    10·12·1999 - 05:01 - [FPP]mkuh
    Na stronie WFA można sciągnąć Weapons Factory Arena (mod do q3a) oraz update tego moda.



    Kornelia czy succubous ?
    10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Black
    Na stronie Frag 4 możemy oglądać już drabinkę rozgrywek finałowych a kategorii płci pięknej. Finał odbędzie się dzisiaj w nocy a zmierzą się w nim Kornelia i *69|succubus. Początkowo laureatka turnieju była Kornelia, jednak w przeciwieństwie do succubus wygrywała jak do tej pory niedużą przewagą frag. Niedługo okaże się jak potoczą się losy finałowego meczu kobiet w Quake III Arena, w typowaniu wyników na stronie Frag 4 wygrywa succobus, ale pożyjemy zobaczymy. Spodziewajcie się sprawozdania natychmiast po zakończeniu walki tylko u nas. Aha przyznam się że ja osobiście kibicuje Korneli i zachęcam do oddawania komentarzy do tego newsa :).



    Zbiorowe rakiety w Quake III Arena !
    10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Black
    Firestarter, autor popularnego moda do Quake III pt. CorkScrew wypuścił swoje nowe dzieło Real Rockets, dzieęki temu modowi możemy wystrzelać "zbiorowe rakiety i granaty". Są to motywy zaczerpnięte z Unreal Tournament i są ciekawe w skutkach w Quake III.



    SOG - nowa odsłona
    10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Black
    Świetny mod do Quake 2 SOG został uaktualniony. Pliczki można ściągnąć z FilePlanet. Dla spragnionych więcej informacji na temat tego moda odsyłamy na stronę SOG, jest tam również wywiad przeprowadzony z grupą tworzącą moda, na stronie można znaleźć również parę screenshotów.



    Nowy analizator logów do Half-Life
    10·12·1999 - 05:01 - [FPP]Black
    Pojawiła się nowa wersja Log_Anal do Half-Life, jest to program do tworzenia statystyk servera gierki a nowa versja nosi numerek 1.1. Oto lista błędów jakie zostały poprawione
  • Poprawiono problem z Netscape
  • Poprawiono problem przycisku powrotu przy szukaniu graczy
  • Poprawiono błąd szukania wyników
  • Wprowadzono bardziej standardowy kod HTML
  • Dodano możliwość zapisu w plikach *.ini
  • To są najważniejsze zmiany a po dokładniejszy opis zapraszamy na stronę.





      Thursday · 28 September · 2000   -  [11] topics

    Wieczorne wieści o modach do Half-Life
    10·12·1999 - 04:02 - [FPP]Black
    • Judgement HL - Strona tego moda opublikowała nowe screen'y z gry.
    • Snow Strike  - Doszło dwóch nowych facetów do załogi, oraz nowe screenshot'y z moda M16.




    Half-Life, uaktualnienie Biohazard Maps
    10·12·1999 - 04:02 - [FPP]Black
    Biohazard Maps opublikowało dzisiaj trzy nowe mapki, wśród nich są trzy mapy zrobione przez Gustavo (Black Hole Sun i Eliminator) oraz przez Debious'a (Sputnik). Do downloadu zaprasza Biohazard Maps.



    True Combat
    10·12·1999 - 04:01 - [FPP]mkuh
    Właśnie wyszedł mod True Combat (wersja beta). Wszelkie informacje dotyczącego tego wlaśnie moda na tej stronie.



    Testy nowych detonator'ów
    10·12·1999 - 04:01 - [FPP]Black
    Servis Tresh'a FiringSquad opublikował testy nowych Detonatorów V6.27, Test został wykonany na procesorze Duron 950 oraz GeForce 2. Wyniki testu możemy oglądać w 3DMark 2000. Unreal Tournament oraz Quake 3, zapraszamy tutaj.



    Animal Arena cd.
    10·12·1999 - 04:01 - [FPP]Black
    Na stronie tworzonego modu Animal Arena do Quake III pojawiły się nowe ikonki skinów, wierzcie mi lub nie ale są oni naprawdę świetną grupą. Pojawił się również apel od RiO o tym że grupa nadal poszukuje maporobów oraz twórców modeli i skinów, jeżeli ktoś z was czuje się na siłach i jest zainteresowany współpracą to piszcie do RiO



    Wywiad z Timibem
    10·12·1999 - 04:01 - [FPP]Black
    Fryx z serwis'u FragXzone podesłał nam następujące info:
    "Z radoscia informuje ze przeprowadzilem wywiad z tworca znanej i popularnej witryny Timib Q2 Page- Timib'em. Goraco zachecam do lektury"




    Holy Wars zawieszony
    10·12·1999 - 04:01 - [FPP]Black
    Nusco z Holy Wars informuje że obecnie opracowywany i zapowiadany przez nas projekt Holy Wars do Q3 Arena został zawieszony na rzecz innego projektu. Po informacje na ten temat zapraszamy na stronę Holy Wars.



    LVL...
    10·12·1999 - 04:00 - [FPP]Saari
    Pojawiły sie nowe mapki na LVL. Oto one:
  • Populass by ZeroSquared (Space DM/Tourney)
  • Stronghold Opposition by SithLord (CTF 6-14 graczy)
  • The Practice of Bleeding by Lake (DM/Tourney 2-3 graczy)
  • Dominatrix by Trenox (DM/Tourney 2-4 graczy)
  • Breakthru by BFG20K (DM/Tourney 2-3 graczy)
  • Chemical1 by BIZKIT_DADDY (DM 3-7 graczy)
  • Palazzo by FergusDog' (DM/Tourney 2-3 graczy)
  • Crossed Paths by Drunken Boxer (CTF 4-12 graczy)




  • Demonic Mod Updates
    10·12·1999 - 04:00 -
    Strona do moda Q3A Demonic zrobiła trochę up-date'ów ostatnimi wersjami ich wszytkich plików. Jest tam Demonic Soccer mod, Demonic CTF i Demonic Deathmatch. Dodatkowo jest programik, który pomaga w zarządzaniu serwerem q3.



    Unreal Gold Patch
    10·12·1999 - 04:00 -
    Mały patch do Unreal Gold, ostatnio wypuszczonej wersji Unreal'a, który także zawiera mission packa Return to Na Pali, jest już dostępny na officjalnej stronie. Patch mierzy 478kb i po rozpakowanie zmienia wersja na 226b.



    @dOOm.com Email
    10·12·1999 - 04:00 -
    Każdy kto chce może założyć sobie bezpłatne konto na ładnie wyglądającym adresie @d00m.com. Konto jest całkowicie free. Więć jeśli chcecie zaimponować kolegom adresem z koncówką @d00m.com, musicie zapisać się tutaj.
    Mój adres to się chyba domyślacie :)





      Wednesday · 27 September · 2000   -  [16] topics

    Level Tygodnia PH-L
    10·12·1999 - 03:02 - [FPP]Liv3sMack
    Planet Half-Life ogłosił nową mapę dm autorstwa Nick'a "Crinity" Coombe levelem tygodnia. Jej tytuł to "Nova" i jest do zassania stąd.



    PQ mod tygodnia
    10·12·1999 - 03:02 - [FPP]Liv3sMack
    Na Planet Quake możecie znaleźć nowy mod tygodnia. Nazywa się on Classic Quake Arena. Jest to stary dobry Quake tylko w oprawie Quake 3 Arena ;).



    Screenshoty ze Star Wars Quake
    10·12·1999 - 03:02 - [FPP]Liv3sMack
    Star Wars Quake zaktualizowali swoją stronę i zamieścili na niej screenshoty ze Star Wars TC dla Quake'a 2. Nacieszcie swoje oczęta tutaj.



    Nieco o gun'ach z DNF
    10·12·1999 - 03:02 - [FPP]Liv3sMack
    Na forum 3D Ralms, możecie przeczytać wpis George Broussard na temat broni jakie mogą być w Duke Nukem Forever. Oto on:

    >>1. Will there be one BFG type weapon, or several weapons that balance eachother out?
    We're not done so hard to say. But big BFG style guns are fun. If we do anything like that there will clearly be trade off's to using the gun.

    >>2. Will alt-fire be used a lot? Or something more/less complex?
    Most weapons make use of Alt Fire.

    >>3. How much will the old favorites be modified? With better AI you might need faster or more powerful projectiles for the Shrinker or Freeze gun, so that they are still effective.
    Still tweaking them. Something like the Shrinker is being given a complete facelift in terms of functionality (it was pretty limited in Duke 3D).

    >>4. Will there be a basic sniper rifle or a new and different sniper type weapon introduced?
    We're discussing that now. We lean towards the sci-fi sniper rifle approach and have a cool idea or two. I think it's the next weapon up to be worked on.

    >>5. Will the Rocket launcher have any special features, like heat seeking or loading multiple rockets like in UT? Is the nuke still in?
    It will do more than fire like in Duke 3D.

    >>6. Will you be able to sever specific body parts with the chain-saw? It looked like you might, with the area specific damage and what-not.
    Probably. I can see an arm or head going off quite easily. Hmmm..may do that soon actually as the thing is in.

    (Hey Jess!)

    George Broussard, 3D Realms


    Znajdziecie go tutaj.



    UT Tweak 1.0
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Pojawił się nowy program UT Tweak V1.0 aby pomów ludziom grającym w UT, którzy mają problemy z detalami tej gierki. Za pomocą programu można zmienić wiele ustawień jak rozdzielczość, paleta kolorów, użyta pamięć etc. bez włączania Unreal Tournament.



    Unreal 2 na Mac'a ?
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Inside Mac Games zamieniło parę słów z Mik'iem Verdu na temat Unreal 2 na platformę Mac'owską. Oto wypowiedz Mik'iego na ten temat

    Still can't talk more about Unreal II Mac plans yet. I know that there is great enthusiasm in the Mac community for the Unreal and UT ports. I can also say that I am hoping that we'll be able to get a partner (like Westlake) to do a Mac conversion of Unreal II. The final decision will be made with the involvement of Epic and Infogrames - and we're still a long way off with U2, so concrete plans probably won't be made until early next year at the earliest.





    Urban Terror, nowa łatka (Quake III)
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Silicon Ice zapowiedziało uaktualnienie do następnej wersji Urban Terror Quake III. Jak tylko wielkie ID udostępni kod źródłowy nowego Point Relase to zostanie wypuszczona łatka do Urban Terror. A oto wypowiedź Silicon Ice na temat poprawek jakie pojawią się w nowszej wersji Urban Terror:

    "We have implemented a completely new accuracy system, almost 100% different, that will be included in 1.2. The damage system we talked about in the forums will most likely not be implemented for 1.2. Dokta8 and I (Apoxol) have tweaked the damage values and how the vest works." 





    #fpp c.d.
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]BlazoQ
    Ostatnio mieliśmy przejściowe trudności z kanałem IRC'owym #fpp. Jednak, na dzień dzisiejszy, sytuacja wydaje się być całkowicie opanowana.
    BTW Jedna zmiana w stosunku do poprzednich zapowiedzi - jak na razie na kanale nikt nie dostanie opa. :-)))



    Turniej w Pradze
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]mkuh
    W przyszłym miesiącu w Pradze ( Czechy ) odbędzie się wielki turniej wszystkich częsci Quake'a. Na oficjalnej stronie tego turnieju ProGamers trwają zapisy. Mimo że organizatorzy przygotowali 250 miejsc dla graczy to i tak radzę wszystkim chętnym jak najszybciej się zapisać ponieważ zostało juz tylko około 100 wolnych miejsc.



    Frag 4
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Saari
    Na xsreality.com pojawił się artykuł o rozpoczynającym sie niedługo [o ile się nie myle w Czwartek :] turnieju frag4. Zachęcam do lektury tego artykułu, gdyż jest w nim również przegląd team'ów biorących udział w turnieju.



    RTS Quake
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Saari
    Wyszła nowa wersja mod'a RTS Quake. Nosi ona numerek 0.97 czyli ciągle jest w fazie beta. Po więcej informacji na ten temat lukajcie tu.



    Z życia quak'owiczki Kornelli Takac
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Domain of Games umieściło wywiad z Kornelią Takac. Dla niewtajemniczonych jest ona Węgierką o niesamowitych umiejętnościach w Q3. Rozmawia ona o jej życiu, co pozwala jej być dobrą w Quake 3 i o wielu innych sprawach. Dla tych którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej zapraszamy również do wywiadu Kornelli przeprowadzonego przez Playboy.



    Q3 - jeszcze więcej modów
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    W nocy pojawiły się dwa nowe mody do Quake III o których nie mogłem się dowiedzieć więcej szczegółów, ale warto sprawdzić i zrobić sobie niespodziankę a więc:
    • Pierwszy to Moon 511, mod przeznaczony dla jednego gracza. Zaczyna się w Niemczech ...
    • Drugi projekt to Murder Mod który wprowadza klasy zabójców, punkty przetrwania. Możemy posługiwać się nożem ...



    RUNE nadchodzi, wywiad
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Pojawił się nowy wywiad z Tim'em Gerritsen'em. Do programisty Human's Head padały pytania na temat opracowywanej przez niego gry FPP "RUNE". Tim wypowiada się na temat gry w multiplayer, zmianach jakie dokonali w silniku Unreal Ed, o wyposażeniu i kilku innych mniej istotnych czynnikach gry.



    Daikatana UK Patch 1.2
    10·12·1999 - 03:01 - [FPP]Black
    Z tego powodu że oficjalny międzynarodowy path do Daikatany V1.2 zawiera dużo błędów ION Storm zaleza zainstalowanie Angielskiego pathu aby uaktualnić oryginalną versję V1.0. Plik zajmuje 45.7. Uaktualnienie to oczywiście zawiera wszystkie zmiany jakie zawierała międzynarodowa wersja.



    Beta True Combat
    10·12·1999 - 03:00 -
    Nowy mod do Q3A True Combat w wersji beta właśnie został wypuszczony dzisiaj.. Beta 0 (milutki numer) może być sciągnięta z True Combat i jak sie domyśliście działa tylo z Q3A v1.17. Powięcej szczegółów wskoczcie na stronę True Combat.











    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-04-19, 01:26, z 172.70.127.9 (172.70.127.9)
    Strona dostępna online pod adresem: http://news.fpp.pl/?en:archive:show:544:...::

    PRINT | GO BACK