No może nie dosłownie powrót, ale za tydzień prawdopodobnie nasz ukochany VE wznowi działalność. Szczególy na
Voodoo Extreme.
Tak, nowy patch do Q3 ujrzał światło dzienne ! Co prawda w wersji beta ale to już coś... :) Oto kilka bug'ów które poprawia patch:
-Fixed callvote/spectator bug
-Reworked physics code to allow 1.17 style movement while
retaining the fluid control and feel of 1.25.
-Fixed bug that caused teammates in CTF/team games to show as incorrect color until TAB (scoreboard show) was pressed.
-Fixed bug where force model did not force model to the model used by the player.
-Fixed Global Rankings problem that changed your name to player's login ID. Player no longer has to rename self before playing.
-Fixed bug that limited recognition of pk3 files to a maximum of 99.
-Fixed bug that prevented bots from being kicked from a listen server.
-Fixed code to allow kicking of clients with spaces in their names.
-Fixed bug that awarded 20 points for fragging your own flag carrier (when friendly fire was on).
-Spelling in Spectator message corrected. Message now indicates that "START" must be selected on the menu to play.
-Fixed long-standing bug in the console in which pressing TAB for command completion removed all quotes (") in the line.
-"Lagometer" was re-enabled.
-Fixed bug that kept config settings for status of Team Overlay (in the HUD) from being saved.
-Fixed bugs related to graphics display by Voodoo 3D accelerator cards.
-Fixed problem causing screenshots to overwrite screenshots from previous play session.
-Map diagnostic commands, r_showtris, r_nocurves and r_lockpvs re-enabled.
Patch gotowy do zessania
stąd
Również Todd Hollenshead wypowiedział się dziś na łamach swego
.planu o nowym Point Release 1.25y.
Pojawił się patch do SoF w wersji Gold dla systemu Linux, do zessania
stąd.
Już za kilka dni (19 października) odbędzie się wielki turniej
ProGamers w Pradze (Czechy). Na turnieju będą grane wszystkie części Quake'a, Polacy którzy się tam wybierają zapisali sie głównie do turnieju Q2. Podobno będzie HeadHunter w Q1 i RUFUS (mistrz holandi) w Q2. A wśród tych Polaków którzy się wybierają na Q2 jest kilka znakomitych graczy: z HCK-Maniek i Lucas, z PL-MeeVVasH i Pogi,z 16V-Warrior, Kuharo i ja (mkuh) =) Na
tej stronie możecie zobaczyć wszystkich zapisanych zawodników, ogranizatorzy udostepnili też
strone, która ma nam pomóc odnaleźć hale w której będzie odbywał się turniej.
Na
Planet Unreal
pojawiło się pięć nowych screen'ów z Unreal Tournament na Playstation 2.
Muszę przyznać że ta wersja wygląda całkiem dobrze. Szczególnie interesujący
jest tryb spilt-screen który polega na podzieleniu monitora na dwa okna u góry
i u dołu i wymiatamy (
patrz
screen). Hm .. pamiętam takie rozwiązanie w jakimś modzie w Quake 2 i był
to kompletny niewypał. Jedno jest pewne, przy taki układ eliminuje camperów
:).
Stomped przeprowadziło
wywiad z pracowniekiem Trinwreck Studio Tom'em Kurdirk'iem na temat gry Laser
Arena. Dla niewtajemniczonych jest to gra first person perspective (FPP) oparta
na enginie klasycznego Quake (tak Quake 1 !).
Zapraszamy
do przeczytania pogadanki oraz oglądnięcia paru screen'ów z gry.